אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שמלת כלה מעוצבת במחיר שפוי

עלות שמלת כלה

 

יום החתונה מתקרב ובא, זו ההפקה הגדולה ביותר שזוג יעשה בחייו, אפילו יותר מקניית דירה. אין סוף פרטים לתכנן: החלטה על תאריך, גן אירועים, רשימת מוזמנים, הזמנות, סדר ישיבה, תפריט, פרחים,בידור, צלמים. הרשימה באמת ארוכה. אה.. ושמלת כלה. בעצם שתיים. אחת לקבלת פנים, זאת המהודרת, המפוארת והמרשימה...והשניה לריקודים, הסקסית, הקלה והמתוקה. וההוצאות... ההוצאות עצומות. ואתם רק בתחילת החיים. ואיפה הנסיעות, ירח דבש, הבילויים שיבואו, אתם הרי זוג צעיר, ושכירת דירה ואולי אפילו קניית דירה? משכנתא? ומתי יבואו הילדים? והנכדים?

טוב, נישאר פה לרגע.

רציתי לדבר דווקא על השמלות: שמלת הכלה, השמלה לאמא של הכלה, לאמא של החתן. זה נתח נכבד מתקציב החתונה. ובעצם, בינינו, זה מה שנשאר בסוף, בצילומים. הצילומים שתמיד תמיד תראו בדיסק, בתמונות,  ותחזרו ותראו אותם שוב ושוב , אחרי העריכה כמובן. תראו אותם לחברים, להורים, לילדים...

את תמיד תיראי שם במיטבך, ביום המאושר בחייך, מחייכת, לצידו...לבושה בשמלה המושקעת ביותר שאי פעם היתה לך.

אז רציתי לבשר לך שדווקא כאן לא תצטרכי  להתפשר. תוכלי להזמין שמלה לפי מידה. חדשה! לא משומשת! ממש תפורה בשבילך, עבורך, למענך במחיר שפוי ואפילו נמוך.

איך זה יכול להיות? מה הסוד? יש כאן טריק?

אז טוב, קודם כל זה נכון וזה לא טריק. רציתי לספר לך על אתר ששמו "שימלתי שמלות כלה" שעושה את זה. בדיוק ככה. שמלות ברמה גבוה ,באיכות ללא תחרות אבל במחירים נמוכים, ממש שפויים. לא תצטרכי להיכנס לחובות. לא בשביל השמלות.

החברה תופרת את השמלות בתאילנד, הידועה באיכות התפירה שלה, ובבדים האיכותיים שלה. התפירה נעשית עפ"י מידותייך, ושמלה/שמלות נשלחת/חות לארץ.

היכנסי לאתר והתרשמי מהעיצובים, מהסגנונות, הבדים. תוכלי אפילו לשלוח לנו דגם אחר. אנחנו נתפור את השמלה בדיוק לפי הדגם.

ומה יהיה אם השמלה לא "תשב" את שואלת? או. קיי. גם על זה חשבנו. במקרה כזה תוכלי לבקר  אצל התופרת שלנו, שהיא סיפור בפני עצמו, היא תעשה את ההתאמה אם צריך.

גם אנחנו רוצים שתהיי מרוצה.

www.simlati.com


אודות מחבר המאמר

גליה קויפמן ושלומית בר

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.