אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שלבי תהליך שיפוץ בית

שיפוץ בית הנו תהליך מורכב בו יש לתכנן את כל מהלך הדברים מראש ובקפדנות. בעת שיפוץ בית יש לשקול כיצד להשתמש בחלל הבית כראוי כך שתהליך השיפוץ יניב תוצאות מקסימליות וטובות, כך גם בניית תקציב עבור שיפוץ בית הנו מורכב בפני עצמו ויש לקבל אומדן: כמה עולה מטבח? כמה עולה ריצוף? כמה עולה פרזול? ישנן הרבה שיקולים והחלטות, כך שללא הדרכה מקצועית התהליך יכול להיות מסובך ומסורבל.

 

אופן הביצוע של תהליך שיפוץ הבית – יש לשקול מי ייקח את המושכות בתהליך השיפוצים, אם התברכתם בידי זהב או שתעזרו בשיפוצניק או שיפוצניק בעל שנות הניסיון וידע נרחב אשר יודע להצליח למרות כל המהמורות. בדרך להגשמת חלום של שיפוץ בית צריך ידע מקצועי ומנוסה, שיתופי פעולה עם בעלי מקצוע שונים מתחומי השיפוצים: אינסטלטורים, חשמלאים, בנאים, מעצבי פנים, אדריכלים, רצפים, צבעים ועוד. כמו כן שיתופי פעולה עם אספקת המוצרים: ריצופים, כלים סניטרים, מטבחים, דלתות, חלונות ועוד, כך שלרוב שיפוצניק בעל קשרים מקצועיים אשר יועיל לכם בבחירת המשתנים השונים תחת קורת גג אחת.

 

שיפוץ בית ובניית תקציב מותאם – תקציב עבור שיפוץ בית צריך לכלול בתוכו את כל העלויות הישירות והנלוות על פי הצרכים האישים והמדויקים שלכם. התחילו להתעניין וקבלו אומדן בנוגע לעלויות: מטבח, שיש, קרמיקה, ריצוף, כלים סניטרים, דלתות ועוד. בחינת התקציב עבור שיפוץ בית צריך להיעשות באופן מקצועי, תוך בחינה של אפשרויות להוזלה באמצעות בבחירת מוצרים איכותיים ופשוטים. בכדי שתוכלו להשוות בין הצעות בקשו מכל שיפוצניק שמגיע אליכם שיתן הצעת מחיר המפרטת את המפרט הטכני בכל סעיפי שיפוצים: הריסה, בניה, אינסטלציה, חשמל ועוד, כך שתהיה חפיפה אמיתית בין הצעות המחיר.

 

תהליך הצעת מחיר עבור שיפוץ בית נעשה לרוב במהירות וביעילות – תוך יממה תקבלו בפקס או במייל הצעת מחיר עבור שיפוץ בית, באופן מדויק ומפורט שכולל הכל לפי דרישתכם האישית ועדיין אל תסתפקו בהצעה אחת של שיפוצניק כדאי לקבל לפחות שלוש הצעות מחיר. חשוב מאוד להשוות הצעות מחיר ולוודא שהצעות שקיבלתם תואמות במפרט, בכדי שבחירת שיפוצניק תהיה מותאמת לדרישתכם. בדקו ביסודיות את הצעת המחיר ואת שיפוצניק תתרשמו מטיב עבודתו ומהתנהלות ביצועו.

אופן התשלום עבור שיפוץ בית – האפשרות העדיפה היא תשלום מדורג על פי שלבים בביצוע השיפוץ, לעיתים ישנה אפשרות להפריד חומר לבן (מטבח, דלתות, ריצופים ועוד) כך שההצעה הנה בשקיפות מלאה וניתן להוסיף מוצרים ולשכלל את התקציב. כך תוכלו לדעת בוודאות שבכל שלב שילמתם על פחות ממה שקיבלתם. חשוב לפרט הכל בכתב ובאופן מסודר, לבנות חוזה עבודה עם שיפוצניק אשר יהיה ידוע ומסודר: משך זמן העבודה, מועד התשלום, אופן התשלום.

 

הצעת מחיר עבור שיפוץ בית תורמת לקבלת אומדן איננה כרוכה בתשלום ולא מחייבת, ניתן להיעזר בתהליך ייעוץ זה גם כאשר מתעניינים לרכוש דירה ואינכם יודעים מה הסכום המשוער לשיפוצה. עבודת הכנה טובה בטרם עת לתהליך שיפוצים מניבה תוצאות טובות בזכות תכנון מוקדם ובחירת שיפוצניק הולם.


אודות מחבר המאמר

D&D Design  חברת שיפוצים בעלת וותק של 15 שנות ניסיון בתחום שיפוץ הבית ועיצובו. במהלך שנות קיומינו ביצענו מגוון רחב של עבודות שיפוצניק : הקמת בתי עסק משרדים חנויות ומסעדות, שיפוץ בית, עבודות גמר, תוספות בניה (תמ"א 38) ועוד. ידוע כי כל פרוייקט בניה דורש המון השקעה, חלום השיפוצים ייהפך למציאות, בהתאמה מלאה לתקציב הנדרש ובאמצעות מיומנות ומקצועיות רבת שנים שתביא לתוצאות משביעות רצון.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.