אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בחירת איפור מתאים עבור הכלה

יום הכלולות הוא התגשמות כל מה שאישה חולמת, ורוצה שיהיה מושלם. אחרי שנקבע תאריך, נמצאה השמלה המתאימה, הושלמה רשימת המוזמנים, התפריט, המוסיקה, הצלם, הכלה, צריכה להשלים את המראה שלה ולמצוא את המאפרת שתשלים את הכול.

 

קיים הבדל גדול בין איפור כלה רגיל לאיפור כלות מקצועי, נכון שצריך להתחשב בטעמה האישי של הכלה, אך יש עוד גורמים שהכרחי לקחת בחשבון ומאפרת המתמחה באיפור כלות מקצועי, תדע לשלב את כל הגורמים ולתת את התוצאה הטובה ביותר וכדי שביום הכלולות שלה,  הכלה תוכל להרגיש הכי מיוחדת, והכי יפה, בדיוק כמו שהיא חלמה.

 

לאיפור כלות סגנונות רבים ומגוונים, יש איפור טבעי, איפור דרמטי, איפור אקזוטי, איפור קלאסי חשוב מאוד להתאים את סגנון איפור כלות על פי תווי פניה ועל פי האישיות שלה. איפור כלות נוטה להיות מעט יותר מודגש מהאיפור היומיומי של הכלה אך כדאי להיזהר מאיפור מוגזם שיגרום לה להרגיש לא בנוח.

 

בחירת המאפרת צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלך, כיוון שאת צריכה למצוא מישהי שתרגישי בנוח איתה, שתתחבר למראה שאת חפצה בו ושתהיה בעלת מחיר ריאלי שמתאים לתקציב שלך. כדאי לשאול חברים, אם הם מכירים את העבודה של המאפרת, כדאי לבקש ולהתרשם מתיק העבודות של המאפרת, האם יש מגוון רחב של סגנונות איפור כלה,  כדאי לדבר עם לקוחות של אותה מאפרת. איפור כלות לצילומים, דרשים כללי איפור שונים מאשר האיפור היום-יומי לכן יש  לוודא כי המאפרת יודעת לאפר בתחום זה. חשוב גם לשאול את המאפרת באילו מוצרים היא משתמשת.

 

ברגע שנבחרה מאפרת כלות המתאימה, או סלון כלות עם מאפרת, מאפרת טובה תדע להדגיש את קווי היופי הבולטים שלך ולטשטש את אלו שלא במינימום איפור. לא לוותר על איפור ניסיון, רק כל אפשר לקבל מושג פחות או יותר איך ייראה האיפור ביום החתונה, ולהחליט בוודאות אם המאפרת מתאימה לך. יש לספר למאפרת על הרצונות באיפור, על מה לשים דגש, המאפרת נמצאת שם בשביל לשמוע ולהתחשב בהתאם לידע המקצועי שלה. אפשר להביא תמונות של איפור שאוהבים, הכנה והבנה מראש ימנע טעויות ועוגמת נפש ביום החתונה.

 

מאפרת טובה ובעלת ניסיון, תדע לתת טיפים לשיפור ושימור מראה איפור כלות שלה בערב מיוחד וחשוב זה.


אודות מחבר המאמר

אקסטרה - קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.