אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מגרסה ניידת

מגרסה ניידת – חובה בכל בית

פסולת נייר היא אחת הבעיות הכי גדולות שנוצרות במשרדים, וגם בבתים הפרטיים. אנחנו מקבלים הרבה ניירת בכל יום – עיתון שמגיע עד הדלת, מכתבים שונים, דואר פרסומי - כל אלה רק חלק מהניירות שאיתם אנחנו מתמודדים מדי יום. ובמשרדים המצב חמור אפילו יותר. דו"חות, תדפיסי פרוטוקול, סיכומי ישיבות ועוד. למרות השאיפה לשמור על הסביבה ולצמצם את כמות הפסולת, אנו מוצאים את עצמנו מתמודדים, בכל זאת, עם הרבה נייר.

פסולת נייר היא בעייתית מסיבה נוספת, שכן היא מכילה הרבה מידע שלא בטוח שאנחנו רוצים שאחרים יקראו. חשבו על כל החשבונות שאתם מקבלים הביתה – יש עליהם פרטים מזהים של חשבון הבנק שלכם, כרטיסי האשראי ועוד. אם תשליכו אותם לפח יוכל כל אדם להוציא אותם משם ולאסוף את המידע הזה עליכם ולעשות בו שימוש לרעה. תאמינו או לא, אבל גניבת זהות היא הרבה יותר קלה משאתם חושבים. לשמחתנו יש פתרון קל ופשוט – לגרוס את הנייר בעזרת מגרסה ניידת.

למה דווקא מגרסה ניידת

מגרסה ניידת היא פריט שכדאי מאוד להחזיק בבית. מה שהיא עושה הוא פשוט מאוד – גורסת את הנייר לרצועות קטנות כך שמי שאוסף את הרצועות לא יוכל לקרוא את המידע אלא אם הוא ישקיעו הרבה מאוד מאמץ בחיבור הפאזל שיווצר. כאשר אתם מחזיקים מגרסות ניידות ומשתמשים בה באופן קבוע, אתם יכולים להיות בטוחים שהמידע האישי שלכם בטוח ואף אחד לא יעשה בו שימוש לרעה.

מגרסה ניידת היא מכשיר קטן ונוח, שעלותו אינה גבוהה. ניתן לרכוש גם מגרסה רגילה שאינה ניידת אלא קבועה, אך לא לכולם נוח להחזיק מגרסה כזו בבית ולכן מגרסות ניידות שניתן להחזיק ביד, היא פתרון מצוין. תוכלו להחזיק מגרסה ניידת על שולחן העבודה ובכל פעם שתתעסקו בניירות שאותם תרצו לזרוק, פשוט העבירו אותם במגרסה הניידת והשליכו את הרצועות לפח. יתרון נוסף של מגרסה ניידת הוא שתוכלו לקחת אותה מחדר לחדר בקלות, ואפילו למשרד, במידה ואין לכם מגרסה משרדית.

אל תזלזלו בבטחון המידע שלכם – קנו עוד היום מגרסה קטנה וניידת.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.