אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דילים לאילת גם בחנוכה

אז הנה, חנוכה מתקרב ובא אבל אילת, העיר שלא נגמרת ממשיכה לארח אותנו גם בדצמבר. למרות שעם המעלות בחוץ, זה עדיין קיץ.

העיר אילת לא נגמרת במשך כל השנה- האנשים ממשיכים לזרום והעיר מלאה בכל חופשה, הדילים לאילת כדאיים יותר ויותר מחג לחג ואין שום סיבה לא לבקר באילת גם ובעיקר בחודשי החורף.

הנה מספר אטרקציות באילת שכדאי לכם לבקר בהם, גם בחנוכה:

הטרפז בקלאב מד- במלון קלאב מד אילת הוקם טרפז ענק בגודל טבעי, עליו אורחי המלון מקבלים שיעורים מאנשי קרקס אמיתיים על פעלולים בטרפז- תוכלו , במהלך חופשתכם, ללמוד איך מזנקים, מתגלגלים ועושים את כל התרגילים המפחידים שאתם נהנים לראות בקרקסים. מומלץ מאוד לחובבי הריגושים!

מוזאון השעווה באיימקס- בלובי של בית הקולנוע איימקס, נפתח לאחרונה מיני מוזאון שעווה- הכניסה אליו כלולה במחיר כרטיס הכניסה לסרט, והוא כולל בתוכו בובות שעווה בגודל מלא של אנשים ודמויות מכל הזמנים והתקופות- מסטלין ועד אובמה, משומאכר ועד כרסיטיאנו רונאלדו, מזאוס ועד הביטלס, ועוד. מאוד מאוד מומלץ להיכנס ולבקר במוזאון הבאמת מרשים הזה.

הביטלס בר- אחד הבארים הגדולים והיפים ביותר באילת, על שמם של ארבעת המופלאים- הביטלס. בבר יש באמת הכל, מפלזמות גדולות לצפייה במשחקי ספורט ועד לשולחנות סנוקר עם נוף לים סוף. המקום גם מכין סנדוויצ'ים מצוינים, ומומלץ להגיע ולטעום, וכמובן ליהנות מהאווירה.

מלון אורכידאה- אחד מהמלונות הגדולים והמרהיבים שקיימים בארץ. ממוקם על צלע הר אדום, מול המצפה התת ימי ומרחק פסיעה מהגבול לטאבה. המלון כולו בנוי מבקתות, והתנועה בתוך המלון מתבצעת אך ורק באמצעות "טוקטוקים"- רכבים חשמליים המוזמנים מראש בטלפון. יש בקתות רגילות, סוויטות (חדרי השנגרילה הכוללים גם ג'קוזי גדול) ומעל כולם ניצבת הגרנד-שנגרילה- שהיא וילה ענקית , ניתנת לאירוח מספר רב של אנשים, ובה צילמו את העונה הראשונה של הריאליטי של ערוץ 10 "היפה והחנון". כמו כן במלון לובי גדול ומפואר, הכולל נוף נפלא למפרץ אילת, מסעדה גדולה, מחשבים עם חיבור לאינטרנט וטלוויזיות עם פליסטיישן לילדים המשועממים.

זהו סיום הסקירה שלנו. יש המון דברים לעשות באילת- גם בזמן הזה של השנה, ואתם מוזמנים תמיד להגיע באמצעות דילים לאילת.


אודות מחבר המאמר

צאו לחופשה עם דילים לאילת גם בחורף.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.