אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שאיבת שומן או מתיחת בטן

לפני הניתוח שאיבת שומן בדומה לכל ניתוח או פעולה פולשנית אחרת  מתבצעת פגישת ייעוץ בנוכחות מנתח פלסטי בה הוא מעריך את מצבו הבריאותי הכללי של המטופל,איכות העור ,פיזור השומן וכמותו וכמובן לבל נשכח את האזורים אשר המטופל מעוניין להסיר. על פי ולפי הנתונים הנ"ל מחליט הוא על שיטת הטיפול המתאים למבקש. לכן חשובה ביותר הפגישה הטרום ניתוחית כדי לאבחן את המטופל ולתהות על צרכיו האמיתיים ואם הינו מתאים בכלל לפעולה מסוג זה.   להלן מספר דוגמאות בדבר, יתכן ומטופלים מעוניינים להסיר שומן מאזור הבטן, אך לאחר הבדיקה יתברר כי איכות העור ירודה וכי קיים עודף עור גדול. במקרה כזה יציע המנתח  מתיחת בטן שתתן תוצאות טובות יותר לביצוע שלאחר שאיבת שומן על פי  נתונים הקיימים.כמו כן בתכנון יילקחו בחשבון הציפיות של המטופל במסגרת שיחתו עם מנתח פלסטי בכיר או מומחה בתחום לרבות מבנה גוף,פיזור שומן וכן לקיחת חשבון של סיכונים ומגבלות בהתאם לשיטה בה משתמש או החליט להשתמש מנתח פלסטי.    בעת פגישת המטופל עם הרופא המטפל ייתן זה למטופלו הוראות מדויקות לפני ניתוח כגון: דיאטה,שתיית אלכוהול,נטילת ויטמינים,עישון ותרופות.כמו כן יבקש מהמטופל להפסיק לעשן כשבועיים לפני ואחרי הניתוח על מנת לצמצם את שעור הסיבוכים ובנוסף יש להפסיק טיפול בתרופות מדללות דם כגון אספירין וכד' לתרופות מדללות דם אחרות. בכל מקרה של מחלות חום או זיהום מכל סוג ובמיוחד זיהום עורי הניתוח יצטרך להדחות והפעולה תדחה.

לא פעם עולה לה השאלה מי באמת  נחשב כמועמד טוב לביצוע בפועל של שאיבת שומן או מתיחת בטן? ובכן התשובה לשאלה זו הינה  שחשוב ביותר  להיות מועמדים טובים לשאיבת שומן  לרבות מה שמסביב לצד זה שלא פחות חשוב להבין  כי צפיות  הניתוח תהיינה ריאליות  ולפני פעולה שכזו בפועל חשוב ביותר לשים תשומת לב רבה  לגבי צפיות הניתוח לרבות שיחה פרטנית עם מנתח פלסטי בכדי לוודא שאכן ניתן להביא ציפיות כאלה ואחרות לידי מציאות.

המועמדים האידיאלים לשאיבת שומן הם מטופלים במשקל רגיל, מוצקים, עם עור אלסטי, שיש להם שומן באזורים מוגדרים דהיינו נקודתיים.המטופלים חייבים  להיות בריאים פיזית ונפשית ובעלי ציפיות אשר מתאימות למציאות בלבד לאור הנתונים הקיימים בהתחשב בבדיקה שיעברו על ידי מנתח פלסטי.הגיל לא מהווה חשיבות או שיקול אך חשוב לציין כי ככל שהגיל עולה האלסטיות של העור נפגמת ואף יורדת ולכן התוצאות תהיינה פחות משובחות משל אדם בגיל צעיר יותר בשל עור צעיר שהינו יותר אלסטי מעור מבוגר יותר.


אודות מחבר המאמר

אלי גולד

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.