אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד לבחור שמלה לבילוי לילי?

 

לא לכל אישה יש את הגזרה המושלמת אך לכל אחת יש את הזכות לצאת לבלות וליהנות.יתכן ולא בורכת במראה של דוגמנית על, אך אל דאגה זכרי כי הדבר החשוב ביותר כדי להיראות סקסית הינה הגישה. ניקיטה הלבשה תחתונה ריכזה עבורך מספר טיפים כיצד להתכונן ליציאה למועדון, דיסקוטק או מסיבה ולהיראות מהממת!  

  1. לבשי נעליים מתאימות. עקבים הם חובה, אך לא מומלץ ללבוש עקבים מגובה 12.5 ס"מ זכרי רגליים דואבות פוגעות בהנאה.
  2. פחות זה יותר בכל מה שנוגע לקישוטים. אין צורך להעמיס על עצמך את כל קופסת התכשיטים הביתית. יש לבחור קישוט אחד יפה ייחודי שימשוך את תשומת הלב.  כך תראי מעודנת ומתוחכמת יותר וכמובן שתמשכי את תשומת הלב הנכונה.
  3. אל תקריבי נוחות למען סגנון. יכול להיות שאת לובשת את השמלה המדהימה ביותר אך אם לא נוכל לך בה תראי פתטית. זכרי ללבוש הלבשה תחתונה נוחה כך שלא תצטרכי להתאים את החזייה כל 2 שניות על רחבת הריקודים.
  4. הדגישי את היתרונות שלך. אם את בעלת רגליים מהממות אז כמובן לבשי שמלת מיני קצרצרה. לבעלות חזה יפה מומלצת שמלה עם מחשוף עמוק. זכרי להדגיש יתרון אחד בלבד. זה מעצים את הרושם.
  5. אל תפחדי להיות מקורית. כשאת יוצאת למועדון את מעוניינת להיות מכתיבת אופנה ולא חקיינית של מישהי אחרת. בחרי לך בגד מקורי או הוסיפי מעט פלפל לבגד פחות ייחודי. כדאי להיות זאת שמושכת את מירב תשומת הלב החיובית.
  6. התעדכני באופנה העדכנית. אין צורך לחקות במדויק את מה שאת רואה בשבועוני האופנה אך כדאי מאוד להיות מעודכנת בטרנדים העכשוויים ולהתאים את הבגד שלך בהתאם. בכל מקרה לא כדאי ללבוש שמלות דאשתקד אלא בגדים עדכניים יותר.
  7. יש לא רק להיראות סקסית אלא גם להריח סקסית. כדי להימנע מריח זיעה לאחר ריקודים ממשוכים קחי עימך בתיק בושם סקסי והשתמשי בו מספר פעמים במהלך בערב.
  8. סקסית אבל לא זולה. כדאי לבחור את בגד היציאה בקפידה. מומלץ לבחור בגד פתוח וסקסי באזור מסוים בגוף ומכסה במקום אחר. זכרי תמיד הגבול בין סקסיות מתוחכמת לבין מראה זול דק, אך עושה את כל ההבדל.
  9.   קווי שיזוף אינם סקסיים. העצה הטובה ביותר שאוכל לתת לך הינה בכל מקרה אל תתאמצי יותר מדיי. תרגישי תמיד בנוח עם עצמך. אל תפגיני יתר מודעות עצמית. התנהגי בנון שלנטיות ובנינוחות שמפגינה ביטחון עצמי ואני מבטיחה לך שערב יהיה נהדר.
  10. תהיי ריאלית. אני לא מתכוונת להסביר לך איך להצר את ההיקפים שלך או להאריך את רגלייך. השתדלי לגבש תפיסה ריאלית של איך הגוף שלך נראה. אם את במידה 42 אל תשתדלי להוכיח לעצמך שאת במידה 36. לבשי בגדים שמתאימים לגוף שלך ושיזרמו יחד עם התנועה שלך. שמלות וסטים מסאטן או משי מאוד סקסיים, נשיים ומחמיאים לכל אישה

אודות מחבר המאמר

ניקיטה זינגר

מנהלת

ניקיטה הלבשה תחתונה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.