אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנות לאורחים בחתונה

מתנות לאורחים בחתונה

מזל טוב! אחרי שבועות או חודשים ארוכים של הכנות מגיע סוף סוף יום החתונה שלכם. אתם קמים בבוקר מתרגשים ומתחילים להתכונן. צריך להתקלח, להתאפר, להתלבש, להצטלם – להספיק הכל ולהגיע בזמן לאולם ואז להגיד שלום לכולם, לקבל נשיקות וברכות מכל עבר, לעבור את החופה בשלום ולרקוד כאילו אין מחר. יום החתונה הוא יום עמוס ומעייף בשבילכם, אך גם מרגש מאוד. מה לגבי האורחים? עבור מרבית האורחים, יום החתונה שלכם גם הוא יום עמוס ולעתים מעייף. הם מתרגשים אתכם, יוצאים מוקדם מהעבודה כדי להספיק להתארגן וללבוש את הבגדים היפים ולהגיע בזמן. הם מבלים אתכם עד השעות הקטנות של הלילה ומתחלקים אתכם בשמחה הגדולה. למעשה, בלי האורחים החתונה פשוט לא תהיה מסיבתית ומהנה כמו שהיא יכולה להיות – אז למה לא להכיר להם תודה?

מתנות לאורחים היא דרך נפלאה לומר תודה

בשנים האחרונות זוגות צעירים מתחילים לגלות את היופי והכיף שבחלוקת מתנות לאורחים בחתונה. מדובר במתנות קטנות, פשוטות וסמליות, שלא עולות הרבה כסף אך מכילות בתוכן אמירה משמעותית. כאשר האורחים יוצאים מהאולם, בדרכם הביתה עייפים אך מרוצים, ומקבלים מתנה קטנה למזכרת, הם יודעים שאתם מעריכים אותם, אוהבים אותם ושמחים שהם הגיעו לחגוג אתכם. מתנות לאורחים בחתונה משמשות לא רק לאמירת תודה, אלא גם כמזכרת נחמדה מהאירוע. המתנות שהולכות עם האורחים הביתה יכולות להכיל את התמונה שלכם, הזוג הצעיר, וכך זכרון הערב השמח יישאר עם האורחים אפילו אחרי יום הנישואין הראשון.

בקטנה – מתנות לאורחים חתונה

באתר "בקטנה" תמצאו רעיונות מצוינים למתנות שתוכלו לחלק לאורחים. יש לנו מגוון של טבליות שוקולד טעימות ומתוקות שתוכלו לחלק באריזות שונות בהתאם לסגנון שלכם. תוכלו לשלב באריזה הקדשה אישית או תמונה. שוקולד תמיד משמח את המקבל והאורחים בהחלט יודו לכם על כך. אם תרצו לבחור מתנות לאורחים בחתונה שנשמרות יותר זמן, תוכלו לבחור בנרות מעוצבים שעליהם תוכלו להטמיע את תמונתכם או הקדשה, וגם מחזיק מפתחות עם תמונה. אין ספק שעם מתנות לאורחים כמו אלו, האורחים שלכם ירגישו שאתם שמחים באמת על שהגיעו לחגוג אתכם.

האם חייבים לחלק מתנות לאורחים?

חתונה היא אירוע מרגש ומשמח מאוד. עבור הזוג הצעיר זהו אחד הימים הכי עמוסים רגשית שהם חווים במהלך החיים, אך גם לחברים ולמשפחה מדובר באירוע מרגש מאוד. ערב החתונה מסמן נקודת סיום של תקופה ארוכה של הכנות והתרגשות ומהווה, בין השאר, זמן טוב להרגע ולהנות יחד עם כל האורחים. במהלך החתונה כולם חושבים על הזוג הצעיר, איך הוא מרגיש, האם הוא נהנה וכן הלאה. אבל כדאי גם לחשוב על האורחים ולזכור להכיר להם תודה על שהגיעו וחלקו את השמחה עם בני הזוג ומשפחותיהם. אחת הדרכים הכי יפות ומשמחות לעשות זאת היא חלוקת מתנות לאורחים באירוע. מדובר במתנות קטנות וסמליות אשר כל אורח מקבל בסוף האירוע ונשארות איתו הן כמזכרת והן כדרכו של הזוג הצעיר לומר "תודה שבאת לשמוח איתנו". חלוקת מתנות לאורחים בחתונה תמיד משמחת את האורחים וגורמת להם להרגיש שמעריכים אותם על שבאו וחגגו עם כולם.

ממתקים בתור מתנות לאורחים בחתונה

בארץ אין מנהג קבוע לחלק מזכרות לאורחים בחתונה, וזהו מנהג המקובל יותר בחתונות בחו"ל. כך שסביר להניח שאף אורח לא יצפה לקבל מתנה ולא ייעלב אם לא יקבל מתנה. מצד שני, אורחים שיקבלו מתנה יכולים להיות מופתעים לטובה ולהרגיש שחושבים עליהם. אנו ממליצים לשלב מתנות לאורחים בכל חתונה כי זה באמת מוסיף הרבה מאוד לאירוע ולאופי שבו האורחים זוכרים את האירוע ואת בני הזוג. בהתחשב בכך שלא מדובר בעסק יקר במיוחד, זה משתלם במיוחד.

חתונה היא עסק של אהבה, ואהבה היא רגש מתוק. מה יותר מתאים בתור מתנות לאורחים בחתונה מאשר דברי מתיקה קטנים המוגשים באריזה יפה עם מילות תודה? אנו מציעים לכם מבחר של מתוקים מקסימים לבחור מהם – סדרת הנפוליטנים. נפוליטן הוא ריבוע שוקולד קטן וארוז המוגש בדרך כלל ליד הקפה. תוכלו לקבל נפוליטנים מעוצבים ומקסימים שבהם תשלבו הקדשה אישית לאורחים ואם תרצו תוכלו גם להוסיף את תמונתכם. כך יהנו האורחים הן ממתנה מתוקה והן ממזכרת מכם. הנפוליטנים מגיעים במגוון אריזות המתאימות לכל סגנון אירוע.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.