אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ווינר - ההצלחה השקטה

 

מה דעתכם על הכנסה צדדית? מה דעתכם על עוד קצת כסף כיס בסוף החודש? כולנו רוצים עוד , ועוד , ועוד.. אז למה לא ?

ווינר, משחק הימורי ספורט שנמצא בצמיחה בארץ מתחיל לצבור תאוצה להיכנס לתודעה של כולנו לאט לאט. למה לא לנצלהמלצות ווינר טובות, או טיפים לווינר שיכולים לעזור לכם להגיע להחלטה יותר נכונה ולשפר את הסיכויים שלכם להרוויח עוד כסף, ולקבל מידע שכנראה לא ידעתם לפני ההימור. כמו יחס שערים, נקודות, מיקום בטבלה, ניצחונות בית מול חוץ.. וכמובן מחשבון מיוחד שייתן לכם אפשרות להבין מה אתם מסכנים , אפשרויות הזכייה שלכם, ואיך ניתן לצמצם את הסיכון עם גיבויים שונים.

עכשיו בוא נעבור לת'כלס - איך אתם עושים מזה כסף? מאז שמשחקי הווינר התפתחו, איתם צצו הרבה מאוד בלוגים שממליצים על הימורים מסויימים - בין אם הם מבינים בזה ובין אם לא.. על מי אפשר לסמוך באמת?? למה לא לקבל את כל המידע במקום רלוונטי אחד שיכול לעזור לכם להגיע להחלטה הנכונה, ולא רק זה', אלא לספק לכם מחשבון ייחודי שייתן לכם את האפשרות לבחור ולהבין בדיוק את הסיכון שמתאים לכם , ולא רק זה אלא יגרום לכם להבין את ההימור, אפשרות הזכייה, ויותר חשוב אפשרות ההפסד, ככה שההימור יתאים לכם : אוהבי סיכון, שונאי סיכון, מתונים - הכל פה, במקום אחד - כל זה דרך הבלוג של הקוף שיעביר לכם את ההמלצות בדרכו המיוחדת והשנונה.

חשוב מאוד שלפני שאתם נכנסים לעניין הזה, תבינו על מה אתם מהמרים, בשביל זה אנחנו פה, לעזור, להמליץ, לגרום לכם להגביר את סיכויי הזכייה שלכם ובאמת לעשות מזה כסף.

המלצות זה טוב, טיפים זה נחמד, אבל אתה לא תראה אותי הולך להמר על תוצאות ריקודי עם.. אני לא מבין בזה.. מה אני מנסה להגיד - גם אם אתה רוצה להמר, חשוב שלפחות קצת תבין בזה, זה שאיזה בלוגיסט יאמר לך - רונאלדו הולך לתת שבעה שערים במשחק ובגלל זה תהמר אובר כי זה ילד בן 12 שלא ראה כדורגל וסתם פתח בלוג.. כנראה שאתה לא בכיוון הנכון.

טיפ ווינר

Tipwinner.com


אודות מחבר המאמר

הימורי ווינר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.