אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

התיק הנכון למסע

התיק הנכון למסע

בחירת התיק הנכון יכולה הנה פרמטר משמעותי בהנאה שלנו. לכל זמן ולכל מצב ניתן להתאים את התיק שפשוט מאוד, הכי נכון לאותה סיטואציה. במהלך המסע היומיומי שלנו, התיק הופך לחלק חשוב מאתנו: מלווה אותנו בדרך, מכיל ואוסף את חפצינו האישיים.

וכמובן אם נטעה בהתאמה נוכל להרגיש בטעות לאורך כל המסע אותו אנו חווים. ולכן לפני שיוצאים מהבית צריך לחשוב האם התיק שלקחתי הוא התיק המתאים וכן , לא להתעצל ואם צריך להעביר את המפתחות הטלפון המסמכים והארנק  לתיק הנבחר

גם חברות ויצרניות התיקים כבר השכילו להבין כי הצרכים שלנו משתנים מאדם לאדם ומטרה למטרה ולכן עיצבו תיקים שונים לכל מסע.

 

פונקציונליות התיקים

כבר מזמן היופי אינו המרכיב החשוב ביותר, נכון התאמת הצבעים חשובה, הטקסטורה, והעיצוב אכן מרכיבים חשובים בעת בחירת התיק, אך היום הלקוחות גברים ונשים כאחד, בוחרים את התיק לפי הנוחות שלו. מידת הנוחות כמובן מושפעת ממספר התאים , ממבנה התיק, מסוג הבד או העור שהם עשויים, למשל, בחורף התיקים הנכונים הם תיקי עור איכותיים לעומת עונת הקיץ בה גם תיקים מחומרים אחרים יכולים לבוא בחשבון. אך כמובן שהעור כחומר חזק נטייתו להחזיק בצורתו המקורית לאורך זמן.

 

עיצוב התיקים

בל נפחית מחשיבותו של העיצוב, היום ישנם מעצבים רבים חדשים וותיקים בענף המעצבים בהשראה שונה,  ניקח לדוגמא את קולקציית תיקי ה"מאוריציוס" של דניאלה להבי שנוצרה בהשראת תיקים של מגלי ארצות. ואצל הלקוחות? יש אלו הנוטים למיוחד והשונה כאלו שלא רואים על כל אחד, ואלו הנוטים לדגמים סטנדרטים יותר.

מלבד הדגמים עצמם הרי שגם לצבע יש השפעה מכרעת ובחירה נכונה שלו חשובה לא פחות, לצבע יש השפעה פונקציונלית שכן תיקים בהירים נוטים להתלכלך בקלות, כאשר התיק עשוי מעור איכותי, קל יותר לנקות גם תיקים בהירים.

אז מה הם הצבעים הנכונים ל חורף הקרוב? על פי צו האופנה נראה כי החורף הקרוב ישלטו:           חום קלאסי מעושן, ירוק לטאה והצבע החשוב הקאמל.

 

איכות מול מחיר

נכון לאיכות יש מחיר, מחירו של תיק זול אולי קורץ לעין, אך הרכישה עלולה להתבהר כטעות אם לאחר מספר שימושים – התיק כבר נראה לא טוב ובעצם – כבר לא שמיש. לכן לפעמים כדאי להוסיף לתקציב ולהשקיע בתיק שיחזיק שנים. תיקים הנתפרים בעבודת יד מוקפדת, באופן טבעי יחזיקו זמן רב יותר ויראו טוב יותר לאורך זמן.

 

לסיכום, תיקים למחשבה

אין ספק שלכל אחד מאיתנו גברים ונשים , יותר מתיק אחד, לכל מטרה, בבואנו לבחור את התיק בחנות או ביציאה מהבית, חשוב שנשקיע עוד דקה כדי שלא נתחרט כשכבר יהיה מאוחר מידי

.


אודות מחבר המאמר

כותבת המאמר : ענת בר-און מנהלת מסחר אלקטרוני בחברת Exception קידום במנועי חיפוש ופתרונות תוכנה מתקדמים www.exception.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.