אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תורתו של מעצב רהיטים

חלל הסלון הוא מקום בו קיימת תרבות של פנאי עם גדש על פינוק והכנסת רוגע לחיים. מערכות הישיבה אמורות לתת מענה גם עיצובי וגם פרקטי. מערכות ישיבה יוקרתיות הן כאלה שמצטיינות במראה אלגנטי ועשיר ולרוב גם עשויות מעור או בד איכותי. מערכות ישיבה איכותיות תתאפיינה בספות ארוכות העשויות מחומרי גלם איכותיים ועם דגש על רמת גימורים גבוהה, שלעיתים מותאמת במיוחד לצרכי הלקוח. כאשר אני מעצב מערכות ישיבה, אני מדמיין אותן כאילו היו אצלי בבית ובדרך זו אני מנסה להעביר את התחושות שלי דרך העיצוב של המוצר . בחירת הבדים והעורות שבהם אני מעצב את מערכות הישיבה הן חלק משמעותי מאוד בתהליך עיצוב המוצר ולכן גם כאן, אני לא מתפשר ועובד עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר הקיימים בשוק ומקפיד להתעדכן בקולקציות החדשות כל הזמן.

כורסאות הן מרבץ אינטימי, הן פריט ריהוט חשוב ובעל משמעות עיצובית בחלל הסלון ובמיוחד ל מעצבי רהיטים . כורסאות נחלקות לסוגים שונים כאשר לכל סוג קיימים מאפיינים שונים, אך מה שמאחד את כולן הוא התייחסות רבה לסגנון, לחומרים ולנוחות מרבית. כורסא איכותית היא גולת הכותרת בסלון והיא פריט שעומד בפני עצמו ולא פעם יוצרת קונטרה למערכת הישיבה .כורסא שמעוצבת כראוי היא זאת שתיתן את הטוויסט לכל הסלון עצמו. כשאני מעצב כורסאות אני באופן טבעי נכנס לאוירה שונה, אוירה של רוגע אוירה של שלמות של ריהוט יוקרתי .אין לי ספק שהתחושות והרגשות שאני חש בעת תהליך העיצוב, משפיעים על עיצובם של הכורסאות ועל בחירת הבדים והעורות אותן אני בוחר לצורך עיצוב הכורסא.

כ מעצב רהיטים כאשר אני מעצב פינות אוכל , חשוב לי ליצור פינות אוכל מקוריות וחדשניות כל פעם מחדש תוך הקפדה על איכות ופונקציונליות מירבית של המוצר מבלי לפגוע במראהו. בראייתי, פינת האוכל היא אחת הנקודות החשובות ביותר בבית בו כל החושים מתמזגים בעת ובעונה אחת אם בארוחה משפחתית או כל אירוע קולינרי אחר ולכן, פינת אוכל שמעוצבת כראוי, תורמת בצורה משמעותית לאוירה ולחוויה.בשנים האחרונות פינות האוכל החלו לקבל משקל רב יותר וחשיבות גבוהה יותר גם בקרב אדריכלים ומעצבי פנים , מתוך ההבנה שמעבר לפריט משלים בעצוב הבית, יש לפינה הזאת מימד נוסף שנותן ערך מוסף למתרחש סביבה ולכן גם אני נותן דגש מיוחד כאשר אני מעצב פינות אוכל.


אודות מחבר המאמר

מעצב רהיטים

מעצבי רהיטים

מערכות ישיבה

ריהוט יוקרתי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.