אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפולי פוטותרפיה

 

אנו חיים בעולם שבו היופי החיצוני תופס מקום חשוב ביותר. כללי האסתטיקה מבהירים לנו בצורה חד משמעית מה מקובל ומה לא מקובל בהקשר של המראה החיצוני שלנו, והכללים הללו הם המכתיבים את הרכב טיפולי הקוסמטיקה בכל מכון יופי. כך למשל, לא מקובל להסתובב עם פצעי אקנה על הפנים או עם שערות על הרגליים. התכתיבים הללו לא יוצאים מהטבע שלנו, אלא מנסים לשפרו. אחרי הכול, שיער על הרגליים זה דבר טבעי, אך אנחנו מנסות להילחם בו בכל כוחנו. היות וזה המצב, אין בעולם אישה שלא זקוקה לטיפולי קוסמטיקה על מנת להתאים עצמה לכללי היופי הנוקשים שהחברה מכתיבה לנו.

אם הנאמר עד כה נשמע כביקורת על המצב הקיים, אין זה המצב. תכתיבי היופי החברתיים הם עובדה שרירה וקיימת, שלא מתכננת ללכת לשום מקום, ולכן אין שום סיבה להתווכח עם עצם קיומם של מכוני הקוסמטיקה. ההפך הוא הנכון, מכון קוסמטיקה טוב יכול לשפר את המראה של האישה ובכך לסייע לביטחון העצמי שלה לעלות, דבר חשוב ביותר בעולם המודרני.

 

קוסמטיקה – הרבה מעבר ליופי

בעבר, מרבית טיפולי הקוסמטיקה היו מקור לסבל גופני, אך למזלנו הרב הימים הללו חלפו זה מכבר. כיום עולם הקוסמטיקה מקביל בעולם המושגים שלנו לכיף ולפינוק. מכוני הקוסמטיקה המובילים עושים כל שביכולתם על מנת לרכוש ציוד מתקדם, ולהתעדכן בטיפולים חדשניים המורידים את רמת הכאב. התוצאות מדברות בעד עצמן, וכיום עולם הקוסמטיקה איננו עינוי כבעבר.

אחת הבעיות הקוסמטיות הכואבות ביותר לטיפול זה אקנה. למרבה השמחה (ובפרט לשמחתם של המתבגרים) נמצאה שיטה יעילה לטיפול באקנה שהיא לא רק יעילה, אלא גם אינה כרוכה בכאב. שיטת פלא זו מכונה פוטותרפיה.

 

פוטותרפיה לצרכי קוסמטיקה

פוטותרפיה היא שיטת ריפוי שהומצאה עוד בשנת 1903 בהולנד, וזו למעשה שיטת ריפוי באמצעות אור. פוטותרפיה מיושמת על מחלות עור כגון פסוריאזיס, אקזמות ואפילו סרטן העור. בנוסף, היא התגלתה כיעילה בטיפול באקנה. הקרינה מביאה לחיסול החיידקים הגורמים לאקנה, ובכך מסייעת לפתרון הבעיה. חשוב לציין כי פעילותן של קרני האור היא נקודתית ואינה מזיקה לעור. טיפול פוטותרפיה נגד אקנה נמשך בדרך כלל במשך 4 שבועות וכולל 2 מפגשים כל שבוע. טיפולי פוטותרפיה נגד אקנה מוכרים על ידי ה- FDA  האמריקאי, ויעילותם הוכחה זה מכבר.

פוטותרפיה נמצאת בקדמת הטכנולוגיה בטיפול בבעיות אקנה, ויתרונותיהם המרכזיים על פני הטיפולים האחרים הם בכך שהתוצאות נשמרות לאורך זמן, זאת במקביל לכך שאינם גורמים לתופעות לוואי לא נעימות לעור.

 

עולם הקוסמטיקה מלווה אותנו שנים ארוכות, והוא כאן כדי להישאר. בעבר, מכוני קוסמטיקה היו עוזרים לנו לשמור על מראה חיצוני אסתטי, אך גרמו לא מעט סבל פיזי. כיום המצב הזה במגמת שיפור משמעותית, ומרבית הטיפולים הקוסמטיים אינם גורמים כאב, ומצליחים לשמור על התוצאות הטובות לאורך זמן. אחת הדוגמאות הטובות ביותר לעניין זה היא טיפולי פוטותרפיה נגד אקנה. כיום מכון קוסמטיקה הוא לא רק מקור היופי שלנו, אלא גם מקום להירגע וליהנות בו. 

 


אודות מחבר המאמר

דנה פורת

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.