אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עצות לבחירת הלבשה תחתונה

אני מתארת לעצמי מה את חושבת. כן בוודאי אבל אני שמנה מדיי, מבוגרת מדיי או אולי לא סקסית מספיק כדי ללבוש את אותם פריטי הלבשה תחתונה יפהפיים וסקסים. נודה כולנו כי רובנו לא נראות כמו דוגמניות על ולעולם לא ניראה כמוהן. אבל יופי אמיתי מגיע מבפנים ומקרין כלפי חוץ. להיראות טוב תלוי בין היתר ביכולת להרגיש טוב עם עצמך ומכך נובע ביטחון עצמי. הלבשה תחתונה סקסית עוזרת בכל שלבי תהליך ומקנה ללובשת אותה הרגשה פנימית של ביטחון עצמי, חושניות ועוזרת לך להקרין עוצמה וסקס אפיל.ניקיטה הלבשה תחתונה ריכזה עבורך מספר עצות שימושיות לגבי אופן הבחירה של פרטי הלבשה תחתונה כדי שתראי תמיד סקסית וקורנת.1. הגדלת חזה קטן - הרי בחירת הלבשה תחתונה עם תמיכה תחת החזה או חזייה מרופדת יכולה מאוד להתאים לך או לחלופין ניתן לשים דגש על הרגליים בעזרת בייבי דול קצרצרה ותחתון חוטיני שידגיש את יופיו של גופך.2. הארכת רגליים קצרות - במקרה כזה כדאי לבחור הלבשה תחתונה שתיתן את התחושה של רגליים ארוכות. לצורך כך כדאי לבחור כותונת בייבי דול קצרצרה או סט בעל מכנסון קצר במיוחד. כמו כן ניתן כמובן להשתמש בתחתון חוטיני קטנטן המאריך במיוחד את הרגליים.3. הסתרת ירכיים מלאות וישבן שמנמן - במקרה כזה עדיך פריט הלבשה תחתונה אשר באזור הירכיים מתרחב מעט או בעל אלמנט עיצובי שמעבה את הבגד באזור זה. פריט כזה ייתן תחושה של רגליים דקות יותר. לא מומלץ במקרה כזה לבחור פריט הלבשה תחתונה צמוד מדיי לחלק התחתון של הגוף. אפשרות אחרת היא להעיר את הדגש לחלק העליון של הגוף על ידי בגד שידגיש את איזור החזה.4. הסתרת בטן - כדאי במקרה הצורך לבחור פריטי הלבשה תחתונה בצבעים כהים יותר ומבדים אטומים ולא שקופים. כמו כן כדאי להימנע מפריטים חשופים באזור הבטן. כמו כן אפשר למשוך את תשומת הלב לאזורים אחר של הגוף אם על ידי הדגשת החזה או הכתפיים. אפשרות נוספת הינה בחירת פריט הלבשה תחתונה בשני צבעים כאשר החלק העליון בבגד בהיר יותר וככל שיורדים למטה הצבע הופך לכהה יותר.5. חשיבות צבע השיער - בבואנו לבחור פריט הלבשה תחתונה כדאי להביא בחשבון את צבע השיער שלנו. לנשים בלונדיניות ובהירות מתאימים יותר גוונים בהירים של פסטל או תכלת. לכהות השיער שבינינו מתאימים גוונים כהים ועמוקים יותר.ל אדומות השיער מומלצים גוונים של ירוק וגוונים מטאליים.

אנו בניקיטה הלבשה תחתונה מקווים כי תמצאו תועלת בעיצות אילו וכי תמיד תזכרו שהלבשה תחתונה הינה נחלתה של כל אישה כמו גם הזכות להרגיש את עצמה חושנית ונחשקת.


אודות מחבר המאמר

ניקיטה זינגר

מנהלת

ניקיטה הלבשה תחתונה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.