אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טרנדים של יופי פלסטי

ניתוחים פלסטיים כבר ממזמן נהפכו לדבר שבשגרה ואחוז גבוה מאוד של נשים וגברים עברו ניתוח פלסטי כלשהו בגוף שלהם, עקב מום מולד, בעיה רפואית או לשיפור של המראה החיצוני. בדרך כלל ניתוחים פלסטיים עקב מום מולד או בעיה רפואית מאוד מומלצים משום שבעבר הרחוק, בני אדם היו צריכים לחיות עם בעיות גופניות קשות אשר מקשות מאוד על חיי היום יום שלהם ללא אפשרות של תיקון.

כיום, ניתן לתקן את הבעיה באמצעות ניתוח פלסטי מה שגם מאוד משפיע על הביטחון העצמי של הבן אדם.

ניתוחים פלסטיים לשיפור של המראה החיצוני גם כן עניין שבשגרה אך פה ההסתכלות מעט שונה מאשר ניתוח פלסטי עקב בעיה רפואית או מום מולד. למרות כי ניתוחים פלסטיים מאוד שכיחים בכל העולם עדיין ישנו אחוז נכבד באוכלוסייה אשר לא מאמין כי ניתוח פלסטי היא התשובה לכל בעיה בנוגע לביטחון העצמי. אלו מאמינים כי יש לאהוב את הגוף שלנו כפי שקיבלנו אותו וכל שינוי באמצעות ניתוח פלסטי נחשב כפוגעת בגוף כשלם.

ניתוחים פלסטיים לשם שיפור הדימוי העצמי וכן העלאת הביטחון העצמי נחשבים בשנים האחרונות כמו טרנד. כלומר, כל שנה, עונה או תקופה מסוימת, ניתוח פלסטי אחר עובר אל קדמת הבמה ונשים וגברים אשר בעד ניתוחים פלסטיים מושפעים מן הטרנדים הללו ולעיתים רבות ישנו החלטה או יבחנו אפשרויות ניתוח לפי הטרנדים המשתנים הללו.

אם ניקח לדוגמא ניתוח עיצוב גוף אז נוכל בעת הסתכלות אחורה לראות כי עיצוב גוף לא היה עדיין טרנד סוחף, כמו לדוגמא ניתוח אף. ניתוח לשם עיצוב גוף הינו ניתוח פלסטי אשר עובד על כל חלקי הגוף ונחשב קשה במיוחד משום שהשינוי מורכב ממספר ניתוחים פלסטיים ועם משך החלמה ארוך במיוחד. ניתוח אף הינו ניתוח פשוט אשר אחוז גבוה מן האוכלוסייה עבר אותו או מעוניין לעבור אותו.

 ניתוח אף הינו ניתוח אשר עושים אותו כבר שנים, הניתוח הינו קצר, ניתוח אשר דורש הרדמה מקומית בלבד, זמן ההחלמה קצר יחסית וניתן לראות תוצאות תוך מספר שבועות מועט.


אודות מחבר המאמר

אלי גולדמן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.