אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כל מה שרציתם לדעת על בלקברי / Blackberry

 

בלקברי הוא סמרטפון מהפכני מבית החברה הקנאדית RIM. המכשיר הוצג לראשונה בשנת 1999 והיה אחראי למהפכת הזמינות העסקית. Blackberry יוצר, תוכנן ומשווק עבור הקהילה העסקית כאשר צרכי המידע, הפונקציונאליות וסנכרון הנתונים הם בראש סדר העדיפות.

 

מה מייחד Blackberry  לעומת מכשירים אחרים?

בראש ובראשונה חברת RIM המציאה עבור ה  Blackberry את הקונספט של דואר בדחיפה. דואר בדחיפה מאפשר לך לקבל את האימיילים שלך הישר אל המכשיר מכול מקום ובכול זמן ולמעשה להתנהל מן ה Blackberry כאילו היית במשרדך. בלקברי פועל בכול מקום בכול זמן, שלא כמו מכשירי סמרטפון אחרים עם בלקברי תוכל לעבוד מרגע הירידה מן המטוס בכול מקום בעולם. המכשיר אמין מאוד ואיכות השמע שלו מצוינת. המכשיר מגיע עם שלל אפליקציות שיעזרו לך לנהל את העסק שלך מרחוק ביעילות ובלות. כמובן שאפליקציות נוספות זמינות להורדה דרך הרשת.

 

 מה היתרונות של בלקברי על פני מתחריו?

כפי שציינו, בלקברי תוכנן ומיועד עבור השוק העסקי ומעוצב כך שניתן יהיה לגשת לכול המידע העסקי שלך מן המכשיר. נורית חיווי מתריעה על כניסה של מייל חדש כמו גם מחוברת לאפליקציות שונות ומתריעה על הפעלתן. כפתור הגלגול של המכשיר מאפשר גישה קלה גם ביד אחת. בלקברי הוא סמרטפון יציב ואמין, אין קריסות תוכנה ואין זמן המתנה תוך צפייה בשעון החול המתסכל. המכשיר מיועד לעבודה וככזה הוא יעיל להפליא. כמו כן, חייבים לציין את מקלדת ה QWERTY  של המכשיר. המקלדת היא מקלדת מלאה בדומה למקלדת מחשב, נוחה מאוד לשימוש בוודאי שיותר ממסך מגע. עבור משתמש עסקי מהירות הקלדה היא פרמטר חשוב מאין כמוהו.

 

האם יש ל Blackberry מגבלות?

המגבלה היחידה של המכשיר היא החובה לכלול את החבילה העסקית אצל המפעילה הסלולארית. אם תרצו ליהנות מכול הפונקציות של המכשיר במלואן תאלצו לרכוש את החבילה העסקית. ללא החבילה בלקברי הוא עדיין מכשיר סלולארי מתקדם ומרשים אך רבות מן האופציות שבו יישארו נעולות. יחד עם זאת, יתרון משמעותי מאוד בחבילה המלאה היא האפשרות להעביר נתונים מכול מקום בכול זמן במחיר קטן משמעותית מחבילת נתונים רגילה. עבור איש העסקים זוהי חובה של ממש.

 

למי מתאים בלקברי?

בלקברי מתאים לכול מי שיש לו צורך להישאר מעודכן בכול המידע העסקי בכול זמן נתון. יכולות הסנכרון של המכשיר מרשימות והפונקציונאליות הניהולית שלו אדירה. נחזור ונאמר, Blackberry תוכנן ומיוצר עבור הקהילה העסקית, הוא מאפשר לך ליהנות מתקשורת רציפה ומלאה עם המשרד מכול מקום. אם אתה נוסע הרבה בייחוד לחו"ל וחייב להישאר מעודכן Blackberry  הוא המכשיר בשבילך. 


אודות מחבר המאמר

דנה לוינסקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.