אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד לבחור מכונת קפה למשרד?

 

כיום ישנו מבחר רחב של סוגים ומותגים של מכונות קפה למשרד ולכן לא מעט מנהלים ואחראים על משרדים מוצאים את עצמם בדילמה ולא בטוחים כיצד להחליט איזו מכונה לבחור. כאן תוכלו למצוא מידע מפורט לגבי סוגים שונים של מכונות קפה למשרד ותוכלו להחליט ולהתאים את מכונת הקפה לאופי המשרד.

 

ישנם מספר קריטריונים עליהם מומלץ לעבור לפני שמחליטים לרכוש מכונת קפה למשרד.

ראשית, חשוב מאוד להתחשב בגודל המשרד. לא הגיוני לשים מכונת קפה גדולה ומסורבלת במשרד קטן ואינטימי. כבעל עסק בטוח שתרצה להרשים את הלקוחות שלך, ואם תרכוש מכונה גדולה אשר לא מתאימה למשרד, יכול להיווצר רושם שלילי על הלקוחות, והרי ידוע שרושם ראשוני לעיתים הוא שיכול לקבוע את הצלחת העסקה.

 

קריטריון נוסף וחשוב במיוחד שאותו כדאי לבדוק בעת בחירת מכונת קפה למשרד הוא סוג הקפה בו נעשה שימוש בעת ההכנה. ישנם ארבעה סוגים של מכונות קפה למשרד. הראשונה היא פולי קפה שלמים, בסוג זה תוכלו לחסוך בעלויות הקפה עצמו אך המכונה מסורבלת ולרוב יוצרת לכלוך, בעלת שכיחות גבוהה של תקלות ועל מנת להפעילה דרוש איש מקצוע המיומן בתחום שסביר להניח לא תמצא בין עובדי המשרד. הסוג השני הוא קפה טחון, כאן בדומה לאופציה הראשונה מכונת קפה למשרד זו מסורבלת ולא פשוטה להפעלה. סוג נוסף הוא קפסולות אשר מאוד מומלץ שכן לא נדרשת מיומנות רבה בהכנתו, ההכנה היא די פשוטה ובנוסף חוסכת עלויות שכן הקפה נשמר בואקום מיד לאחר שטוחנים אותו. ישנם שני סוגים של קפסולות, בודדות וקפסולות אשר נאטמות בזוגות, תלוי לשיקול דעתך. הסוג האחרון הוא פודים, כאן זה פשוט עניין של שיקול דעת והעדפה אישית. אם ברצונך לקבל מכונה פשוטה יחסית להפעלה אך כזאת המכינה קפה לא באיכות כה גבוהה, זאת מכונת קפה למשרד אותה תרצה לרכוש.

 

הקריטריון האחרון הוא האם ברצונך לרכוש מכונת קפה למשרד אם להשאיל? במקרה של רכישת מכונת קפה למשרד,  כמו בכל הקריטריונים האחרים, מומלץ להתאים את המכונה אל אופי המשרד. אם מדובר במשרד קטן ואינטימי, כנראה שכדאי לקנות מכונת קפה ולשאת בהוצאות של הרכישה ושל התיקונים.

במקרה ומדובר בחברה גדולה, כיום ישנם חברות המציעות מכונות קפה למשרד להשאלה תמורת התחייבות לרכישת הקפה מאותו הספק. אפשרות נוספת היא השכרת מכונות קפה למשרד, במקרה כזה תקבלו פוליסת ביטוח מהספק, כך שלא תיאלצו להתמודד עם עלויות של תיקונים, ובנוסף לא תדרשו להתחייב לרכישת הקפה מאותו הספק.


אודות מחבר המאמר

אבי בן-צבי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.