אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תרגום און ליין

 

כיום, נכון למאה ה – 21 ישנן כ- 6000 שפות שונות. חלקן נפוצות מאד כגון השפה האנגלית וחלקן מעטות מאד ואפילו על סף סכנת הכחדה והעלמות מן העולם.

אל תשלו את עצמכם כי השפה האנגלית היא השפה הנפוצה ביותר בעולם אם כי השפה המנדרינית - סינית היא הנפוצה ביותר והאנגלית נמצאת במקום השני. אין ספק כי הבנת שפה אחת איננה מספיקה בזמננו אנו החל מטיולים בעולם, ניהול עסקים, צפייה בטלביזיה ועד לתקשורת בן אדם לחברו שאינם מאותו מקום על הגלובוס. בעקבות כך קמה תעשייה שלמה ללימודי שפות שונות: - בתי ספר חיצוניים המתמחים בלימודי שפות הן בלימוד שפה מדוברת והן בלימוד שפה עסקית.המוכרות שבהן הן וול סטריט , ברליץ ודיאלוג.

- פותחו תוכנות תרגום אשר ביכולתן לתרגם מילה או משפט בלחיצת כפתור היישר מאתרי האינטרנט וממסמכי מחשב שונים. המוכרת שבהם הינה תוכנת בבילון, שפיתוחה הוא ישראלי.לדוגמא: מילון עברי גרמני.  תוכנה נוספת אך מוכרת פחות הינה תוכנת לבדיקת האיות וכתיבה נכונה של השפה האנגלית הינה WHITE SMOKE .

ישנן אף תוכנות תרגום אשר כוללות בתוכן את מילון אבן שושן לביאור פרושים וניבים.

ניתן בהחלט למצוא ברחביי האינטרנט כמה וכמה אתרים אשר מאפשרים ביצוע תרגום און ליין לכל טקסט אשר תחפצו בו ואף שירות זה ניתן בחינם.

לדוגמא האתר "תהיה מתרגם" אשר מציע ממשק משתמש מאד נוח ופשוט: כותבים בתיבה אחת טקסט בכל שפה שתרצו ובו בזמן מתבצע תרגום של הטקסט בתיבה הסמוכה. האתר מאפשר תרגום של 52 שפות שונות מהמוכרות יותר: אנגלית, סינית, גרמנית ולמוכרות פחות: סווהילית, אפריקנית ואפילו ליידיש. כמו כן תוכלו להחליף את שפת המשתמש של האתר ל 52 שפות אלו.

דוגמא נוספת הוא האתר "מילון מורפיקס" אשר מאפשר להקליד מילה,ביטוי, מושג, או משפט קצר, בעברית או באנגלית ובצע תרגום ומביא בנוסף אפשרויות למילים קרובות למה שהוקלד

כל אחד יכול ללמוד שפה נוספת אך אין תהליך הלמידה קל כל כך. ישנן דרכים רבות ומגוונות ללמוד שפה נוספת, כל שנותר הוא לבחור את הדרך או השיטה הנוחה לך ולהתחיל ללמוד ולהתקדם ברמתך.


אודות מחבר המאמר

תרגום און ליין

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.