אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיסות זולות

הקדמה

חברות התעופה הבינלאומיות וחברות התעופה בארץ גילו את הפוטנציאל הכלכלי הקיים ביצירת מוצר מכירה קרי טיסות במחירים מוזלים. בשלב זה חברות התעופה מנהלות קוים של טיסות זולות ליעדים קרובים כדוגמת אירופה ואגן הים התיכון.

הטיסות הזולות באות על חשבון איכות הטיסה, השירות, איכות המטוסים, תשלום נוסף עבור ארוחות בטיסה, נחיתה בשדות תעופה רחוקים ממרכזי הערים, עצירות ביניים וכו...

 

איזה פרטים כדאי לבדוק לפני רכישת טיסה זולה?

על מנת לקבל את הטיסות הזולות המתאימות ביותר לצרכים שלנו עלינו לערוך השוואה ולבדוק  האם פרטי הטיסה תואמים את מחירה הזול של הטיסה ומתאימים לנו.

כדי לבדוק את הדברים הנ"ל ולדעת את כל הפרטים הקטנים עלינו לערוך מספר דברים

השוואת מחירים -  ראשית עלינו להשוות בין טיסות זולות של חברות תעופה שונות ליעד שברצוננו לטוס. ניתן להירשם באינטרנט ולקבל מבצעים של טיסות זולות ליעדים שונים מחברות תעופה שונות ומגוונות ישירות לאי מייל שלכם. חשוב לבדוק את ההוצאות הנלוות לכרטיס הטיסה שאינן מוצגות כדוגמת מיסי נמל, העברת מטען, הבדלים בין שערי מטבע יורו ודולר רצוי לבצע את השוואת המחיר במטבע המקומי דבר שיקל ויצור השוואת מחיר אמינה יותר.

מחירי ארוחות – לרוב בטיסות זולות יש צורך בתשלום נוסף על הארוחות המוגשות במהלך הטיסה. למעט אל על כל חברות התעופה לא מפרסמות את מחירי הארוחות והשתייה במהלך הטיסה. לכן יש חשיבות רבה לברור פרטים אלו ולהכנה מוקדמת לקראת הטיסה.

מחירי המטען –בנוסף למחירי הארוחות בטיסות זולות יש לקחת בחשבון הוצאה נוספת והיא מחרי המזוודות, המטען  ככל שהמטען כבד יותר התשלום יהיה גבוה יותר לכן רצוי לארוז בחוכמה ומעט.

חברות במועדון בחברות תעופה – חברות במועדון של חברות תעופה שונות מעניק לעיתים הטבות שונות ומגוונות. למשל, חברות במועדון הנוסע המתמיד של חברת אל על מעניק נקודות המזכות בכרטיס בטיסות זולות.

דילים – לעיתים חברות מסוימות עורכות מבצעי "סוף עונה" ליעד כלשהו ומוזילות את מחירי הטיסה משמעותית, כדאי לחכות לדילים הללו.

טיסות של הרגע האחרון – רצוי לפעמים לחכות להזמין טיסה ברגע האחרון ולא כמה חודשים מראש שכן חברות תעופה רבות מוזילה את מחירי כרטיסי הטיסה ברגע האחרון על מנת למלא את המטוס או במקרה של ביטולים של הרגע האחרון.

 

כמה מילות סיכום

אחרי שבחרתם יעד טיסה, מלון ושלל אטרקציות נשארה לכם רק ההחלטה האם לבחור בטיסות זולות של חברות התעופה הקטנות יותר או לבחור בטיסות היקרות יותר שנותנות גם שירות טוב יותר אך, יישאר לכם פחות כסף לדיוטי  (ומה שווה טיסה לחו"ל בלי הדיוטי?). היום בעידן השמיים הפתוחים ניתן למצוא מבחר רב של טיסות זולות החוכמה היא כפי שכבר ציינו היא לדעת כיצד לבחור את הטיסה הטובה ביותר בשבילנו.

חשוב גם לקחת בחשבון לפני שאנחנו בוחרים בטיסות זולות יותר האם אנחנו נוסעים לבד, כל המשפחה ועם תינוק? והכי חשוב שתהיה לכם טיסה נעימה וחופשה מהנה!


אודות מחבר המאמר

ענת,כותבת תוכן מקצועית.כתיבת מאמרים מכל הסוגים.להזמנת מאמרים ופרטים נוספים ניתן לפנות במיילanatsi4@gmail.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.