אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

התמודדות עם המציאות - ראייה רחבה יותר

התמודדות עם המציאות - ראייה רחבה יותר

התמודדות עם המציאות היא התמודדות שיש אנשים שמוותרים עליה בדרך בגלל שהם חוסמים את עצמם ע"י פחדים מפני ההתמודדות הזו. הם רק לא מודעים לכך שבעצם הם חסמו את עצמם להתפתח באופן הרצוי והנכון ביותר עבורם.

ההתמודדות עם המציאות היא הדבר שמקנה לאדם את ההתפתחות האישית, הנפשית והן ההתפתחות של האדם בשאר התחומים בחיים מכל הבחינות. כאשר האדם מתמודד עם המציאות הוא לא חסום לאופציות לממש את עצמו באופן הטוב ביותר שהוא יכול.

ובעצם אפשר לחקור, מה בעצם מתבצע אצל אדם שאינו מתמודד עם המציאות? מדוע הוא לא מצליח כאשר אינו מתמודד עם המציאות?

ישנם מצבים אשר אדם נבהל מהתמודדות עם דבר כלשהו ואין זה משנה איזה דבר, ודרך ההתמודדות שלו היא התכנסות עצמית והוא למעשה נשאר קפוא, כלומר בקיפאון מחשבתי המחשבה וההבנה כל זה משתתק והוא עובר למצב שהוא מתכנס בעצמו ומוציא את האמת מפרופורציות.

בעצם, הוא גם לא מעבד את האינפורמציה באופן אובייקטיבי, הוא בורח מהאובייקטיבות ללא משים, ונקלע לחוסר הבנה נוסף של המציאות, ואז הוא מתנתק מקרקע המציאות והוא חוזר לשם שוב ללא האינפורמציה הנדרשת ואינו מעורה בסביבה.

ושוב הוא חושש מהמידע שחסר לו, ושוב הוא בלחץ שהוא לא נמצא על הנקודה הנכונה כי הוא לא באמת קלט את כל האינפורמציה מהסביבה.

כאשר האדם מסתכל על הדברים ולומד מהמציאות ומעורה מסביבו, וכן, לומד על נושאים שונים ומשיג כמה שיותר אינפורמציה על הנושאים הללו מכל הזוויות. הדבר הזה למעשה דומה לאינטרנט מחובר בפס רחב מאוד, שאין בו ניתוקים וקבלת האינפורמציה מהשרת אל המחשבה אל האדם עובדת באופן חלק.

לעומת זאת, כאשר האדם מסתכל על הדברים, נסוג ונבהל ולאחר מכן נמלט להתכנס בתוך עצמו, הוא מתנתק מ"הרשת של המציאות" וחווה ניתוקים כמו אדם שחווה תקלה ברשת, כאשר הרשת התנתקה לו והוא אינו יכול לגלוש.

לעומתו אדם ש"מחובר" הוא אדם אשר קולט את האינפורמציה ומקבל את כל האינפורמציה האפשרית אליו ולא "מתנתק" לעבר דמיונות שווא שאינם מועילים. כי הוא מתבסס על החיבור שלו למציאות למהות הפנימית שלו.

והמהות הפנימית של האדם אינה תלויה באף גורם חיצוני ברגע שהוא התחבר אליה הוא מתחבר לכל שאר הדברים שצריך.

וכאשר האדם מתחבר למהות הפנימית שלו שהיא הקבלה העצמית ללא תנאים ואהבה עצמית ללא תנאים, וכן, קבלת המציאות כפי שהיא, ואהבת המציאות כפי שהיא, אז אינו נסוג, ומחפש רק לחוות את הדברים כפי שהם.

באופן ההתנהגות הזה, הוא למעשה מחבר את עצמו לדבר הטוב ביותר עבורו בחיים ברמה הגבוהה ביותר עבורו.

המאמר מאת מאמן אימון אישי + ייעוץ בחינם - Yeda.EIP.co.il | מרצה הרצאות מאמן אימון אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד ייעוץ אישי על רוחניות, קבלה עצמית, הסוד, פילוסופיה, התמודדות ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר התמודדות עם המציאות - ראייה רחבה יותר

המאמר מאת מאמן אימון אישי + ייעוץ בחינם - Yeda.EIP.co.il | מאמן אימון אישי מרצה הרצאות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.