אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אחסון דירה – הדרך היעילה לאחסון מוצלח

אנשים שדואגים לרכוש שלהם ומעריכים את ערכו ימצאו גם ערך רב בשורות הבאות: אחסון דירה מצריך מכם לסמוך על אחרים עם הרכוש שלכם, אך עם כמה החלטות נכונות, אלה יכולים להיות אנשים שאתם סומכים עליהם ב-100%.

הדבר החשוב ביותר באחסון דירה הוא לבוא מוכנים, כך שאתם כבר מכירים את בעלי המחסן ויודעים שיש על מי לסמוך. לאחסון דירה איכותי יש אבא ואמא ויש על מי לסמוך – גם מבחינה אנושית וגם מבחינה טכנית, בתנאים ובמתקנים העומדים לרשותכם.

בכדי להגיע מוכנים ליום המעבר יש לעבור מספר תחנות בדרך. בשלב הראשון יש לבחור חברת אחסנה לאחסון הדירה.

חיפוש קצר בגוגל של מילות החיפוש "אחסון דירה" יעמיד לרשותכם שורה של ספקים המציעים שירות דומה (לפחות לכאורה). דבר ראשון – חפשו תמונות בכדי להבין בדיוק באלו מחסנים מדובר. גם תמונות של האנשים שעומדים מאחורי החברה יכולות לסייע לכם לקבל החלטה...

שימו לב שאתם לא מקבלים החלטה על סמך מחיר בלבד לאחסון דירה. לעיתים המחיר הנמוך על אחסון דירה יבוא על חשבון תנאי האחסון, האבטחה או הביטוח שמציע המקום. מצד שני, לא בטוח שצריך לשלם ביוקר כדי לקבל את מה שמגיע לכם במסגרת שירות הוגן ומשתלם.

אחסון דירה - איך תדעו מה גודל המחסן הרצוי לכם? 

מחירי אחסון דירה נקבעים על פי שטח הקוב שהרכוש שלכם תופס. ככל שיתפוס יותר מקום במחסן כך יותאם לכם מחסן גדול יותר ומחירו יהיה בהתאם. דרך אחת לבדוק את כמות הציוד שיש לכם ואת השטח אותו האו תופס, היא להכנס לאתר אביה אחסנה ולעבור דרך המערכת לחישוב עלויות אחסון דירה. שם תוכלו לקבל הערכה טובה למדי בנוגע לשטח שהציוד שלכם עשוי לתפוס.

הזמנתם חברה לאחסון דירה? כל הכבוד. עשיתם צעד משמעותי לקידום המעבר ויפה שעה אחת קודם.

אחסון דירה – מהובלה לאחסנה

אחסנה בלי הובלה, זה כמו חומוס בלי פיתה. מה הדרך הטובה ביותר לבחור חברת הובלה? במידה ונוצר אמון עם חברת האחסנה בה בחרתם לאחסן דירה, בקשו המלצות למוביל איכותי ומשתלם ביותר.

הקפידו להזמין מוביל כמה חודשים מראש והבטיחו לעצמכם תנאים טובים וראש שקט.

במידה ובחירת המוביל נדחית לרגע האחרון, יש סיכוי שתשלמו על כך ביוקר – בעיקר בעונת הקיץ המחירים עולים ובמקרים מסוימים אף תתקשו למצוא מוביל ראוי בדיוק בתאריך המובקש.  מתי מומלץ יותר להזמין הובלה?

ההובלה המשתלמת ביותר תבוא קרוב לוודאי בתאריכים שעונים על הקריטריונים הבאים: הובלה באמצע שבוע, הובלה באמצע החודש והזמנה כמה שיותר זמן מראש.

אחסון דירה בפתח – היכונו ליום המעבר

ביום ההובלה עליכם לגייס את כל האנרגיות והסבלנות שאתם יכולים. יש לוודא כי הכל מוכן ומזומן (דגש על המזומן...) וכי הכל ארוז בקפידה – לפני ואחרי העליה למשאית.

למי שמעוניין בשירותי אריזה מקצועיים יכול לבקש זאת מהמובילים. אריזה מקצועית ככל הנראה תעלה לכם בתשלום נוסף, אבל היתרונות שלה רבים: חסכון בזמן, באנרגיה וההבטחה כי החפצים שלכם ישמרו בביטחה לאורך זמן.

הגיע הרגע לאחסון דירה. ההגעה למחסן נעשית על ידיכם, מלווים במוביל ובנציג של החברה המאחסנת. משם הדרך לתא האחסון הפרטי שלכם קצרה ומרגשת מאוד.

בעלי המקצוע יודעים את מלאכתם בסידור המחסן ואם ההערכה הראשונית של כמות החפצים והשטח שהם תופסים הייתה מדוייקת, אזי המחסן שנבחר עבורכם לאחסון דירה יספיק. במידה ולא, יהיה צורך לחפש עבורכם מחסן במידות המתאימות לכם יותר.

מומלץ לוודא כי אחסון הדירה עבר בהצלחה וכל הפריטים יושבים במנוחה ובתנוחה נכונה במחסן.

זה השלב בו מוודאים כי כל תנאי האחסון שחתמתם עליהם מתקיימים וכי בידכם נמצאים המפתח והמנעול של התא הפרטי שלכם.

זהו. מקנחים עם טיפ למובילים, מסכמים תנאים עם המאחסנים, נועלים את הציוד ומנופפים לשלום. אם הקפדתם על כל השלבים עד כה, בפעם הבאה שתראו את הציוד שלכם הוא יחכה לכם בדיוק כפי שראיתם אותו בפעם האחרונה. שלם ושלכם.


אודות מחבר המאמר

חוני יוחנן -  מחסנים להשכרה   אחסון תכולת דירה   אחסנה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.