אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ציפוי אמבטיה פינתית

תהליך ציפוי אמבטיה פינתית

 

אמבטיה פינתית היא בדרך כלל אמבטיה גדולה ויפה יותר, המשמשת לא רק עבור מקלחת קצרה אלא גם עבור ישיבה ממושכת. אמבטיות פינתיות כוללות בדרך כלל יותר פתחי מים מאמבטיות מלבניות רגילות, ולכן הן נותות להישחק בפרק זמן קצר יותר מאשר אמבטיה רגילה. בשלב השחיקה מופיעות על פני האמבטיה שריטות, שפשופים ולעתים גם חורי חלודה. מאחר ואמבט פינתי גם יקר יותר, בהשוואה לאמבטיות רגילות, שיפוץ הינו אופציה יקרה ולא תמיד משתלמת בעיקר אם משווים שיפוץ אמבטיה לתהליך חידוש אמבטיה.

 

יתרונות בתהליך חידוש אמבטיה - ציפוי

 

פתרון של ציפוי אמבטיה פינתית במקום שיפוץ כולל של האמבטיה הוא יעיל יותר משלוש בחינות:

 

  1. מחיר – ציפוי אמבטיה פינתית עולה סדר גודל של מאות שקלים בעוד ששיפוץ האמבטיה והחלפתה עולה סדר גודל של אלפי שקלים.
  2. נוחות – עבודת ציפוי האמבטיה הפינתית הינה תהליך של יום או יומיים, בעוד ששיפוץ חדר אמבטיה לוקח כמה שבועות.
  3. שמירה – ציפוי האמבטיה הוא חומר חזק, העמיד בפני תכשירי ניקוי וחומצות אחרות, ובכך מעכב את היווצרות הלכלוכים והסדקים בפעם הבאה.

חשוב לזכור שגם בתהליך של ציפוי, בדומה לשיפוץ, ניתנת האפשרות להחליף את גוון האמבטיה, מתוך מבחר גוונים מבריקים ומט, כך שלשיפוץ כולל אין יתרון ממשי.

 

תהליך ציפוי אמבטיה פינתית

 

תהליך ציפוי אמבטיה פינתית מתחיל בשלב מקדים של קרצוף האמבטיה. שלב זה כולל:

 

  1. הסרת הציפוי הישן של האמבטיה
  2. ליטוש דפנות האמבטיה באמצעות מכשירים מכאניים וכימיים כדי להוריד את כל השומן והאבנית ולהגיע לשכבה הפנימית של החומר ממנו עשויה האמבטיה.
  3. איטום השריטות והחורים שבאמבטיה כדי לייצר מרקם אחיד וחלק של האמבטיה.
  4. ניקוי וחיטוי כל החללים בחדר האמבטיה, ובמקביל כיסוי הכלים כדי שלא יתלכלכו מהציפוי.

לאחר שלב זה מתחיל שלב הציפוי עצמו, בו מתיזים על האמבטיה 15 שכבות של ציפוי, בזו אחר זו, כדי לאטום את המשטח לחלוטין ולהפוך אותו לחסין. לאחר שלב הציפוי מומלץ להמתין לפחות 24 שעות מבלי להיכנס לחדר האמבטיה, כדי לאפשר לציפוי להיספג ולהתייבש לחלוטין. תהליך ציפוי אמבטיות פינתיות נמשך בדרך כלל 3-4 שעות מתחילת תהליך חידוש אמבטיה ועד לסוף הייבוש.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.