אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חידוש אמבטיה אקרילית

בבתים רבים יש אמבטיה אקרילית. במקור שימשה האמבטיה כמקור לישיבה ממושכת, להנאה ולהירגעות. בפועל, הבלאי שעבר על האמבטיה לא מאפשר להשתמש בה. בין אם בגלל שברים, נזילות, חריצים או כתמי לכלוך שנגרמו עקב שימוש מצטבר או הזנחה – בפועל האמבטיה משמשת לא כמקור הנאה ובטח שלא כמקור יופי. אם לבד לא הצלחתם לנקות או לפתור את הבעיה, והחלפת אמבטיה היא יקרה או מורכבת מדי עבורכם – תהליך חידוש אמבטיה אקרילית הוא בדיוק עבורכם.

 

חידוש אמבטיה – מה זה אומר

 

שירות חידוש אמבטיה כולל תיקון יסודי של כל הפגמים הקיימים, מבלי לשבור או להחליף את האמבטיה הקיימת. בניגוד לחלופה של החלפת האמבטיה היקרה והמסורבלת – אין צורך לבחור אמבטיה חדשה, אין צורך לקרוא לאיש מקצוע, אין צורך לפרק את חדר האמבטיה עד לרמת הצנרת, אין צורך לבלגן ולנקות. התהליך אורך בדרך כלל פחות מיום עבודה (כולל זמן הייבוש) ועולה מאות שקלים בלבד, בסופו יש לכם אמבטיה רעננה וחדישה, כולל האפשרות להחליף את גוון האמבטיה או את סגנון ההברקה והגימור שלה. שירות חידוש אמבטיה הוא שירות מהיר ומשתלם למי שרוצה לחזור ולהשתמש באמבטיה שבביתו כמו פעם.

 

איך מבצעים חידוש אמבטיה אקרילית?

 

לאחר שקבעתם עם החברה את יום הציפוי ובחרתם את הגוון בו אתם חפצים לשרות ציפוי אמבטיה שאנו נבצע בחדר האמבטיה החדשה שלכם, נותרו שלושה שלבים לתהליך חידוש אמבטיה אקרילית :

 

  1. בשלב הראשון יקרצפו אנשי המקצוע את האמבטיה על מנת להסיר את שכבת הלכלוך מפני האמבטיה. בשלב זה מבצעים הסרה כימית של צבע או של ציפוי ישן ומלטשים את דפנות האמבטיה באמצעות מכשירים מכאניים וחומרים כימיים.
  2. לאחר הקרצוף יתבצע איטום השריטות והחריצים שבמשטח האמבטיה בחומר איכותי, על מנת שניתן יהיה לעבוד עם ציפוי האמבטיה החדש על משטח חלק.
  3. בשלב השלישי, לאחר ניקוי וחיטוי חלל האמבטיה וכיסוי כל הכלים שלא יתלכלכו מהציפוי, מתחיל שלב ציפוי  אמבטיה בו יתיזו אנשי המקצוע שכבות של ציפוי אקרילי על פני המשטח. החומר בו אנו משמתמשים גם מצפה את האמבטיה בשכבה חדשה וגם חסין בעצמו לשריטות וללכלוכים, כך שאין צורך לבצע חידוש אמבטיה אקרילית שוב בעתיד הקרוב.

אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.