אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בחירת כלב מתאים

יש לכם כלב? אימצתם כלבלב והייתם רוצים לדעת איך צריך לטפל בו ולדאוג לחינוך שלו? ההכרעה לרכוש או לאמץ כלב היא מהותית ואסור להסתמך רק משום חיבה לבעל החיים. לא מוצאים מידע על מידע על כלבים? מעוניינים לדעת הכל על אימוץ כלבים? בטקסט זה תקבלו לא מעט טיפים טובים:חשוב שתבדקו שאתם באמת מוכנים לאמץ, הן מבחינת התמורות שהדבר יגרור בחייכם ובלוח הזמנים שלכם, והן מבחינת חשבון הבנק שלכם. גידול כלב זה טיול 3 פעמים ביום, לדאוג למזון ושתיה, ולהעניק לו תשומת לב.לא זאת בלבד, כלב גורר מיני הוצאות, ארעיות וקבועות, על וטרינר, אוכל, תכשירים, ציוד כרצועות וחלילה טיפול רפואי במקרים של תאונה. אם עדיין אינכם מוכנים לעשות זאת, כנראה שעדיף שתחסכו מבעוד מועד את הצער ותוותרו על הבאת כלב כעת.העדיפו תמיד כלב מעמותה על כלב ממגדל פרטי – כלב מבעלים פרטי תמיד יילקח לבית, בעוד הכלביות מלאות כל רגע בעשרות אלפים של כלבים נטושים מקסימים. לא מעט מכלאות מרדימות את הכלבים שנמצאים במקום לאורך זמן, ואפילו אלו שאינן מוכנות ללכת בחלופה זו לרוב אינן מסוגלות לספק למרבית הכלבים את הטיפול הראוי בגלל עומס העבודה. אימוץ מכלביה ייתן לכם לקחת הביתה את החבר המושלם מתוך מבחר רב וכן, כלב שתוציאו מכלביה יעריף עליכם אהבה ללא גבולות גם כתודה מכיוון שנתתם לו חיים חדשים.לקחת גזעי או מעורב? בעוד שכלבים גזעיים נותנים לבעלים מעמד ויוקרה, כלבים מעורבים הם כמעט תמיד אינטליגנטיים יותר, הם בעלי חיים ארוכים יותר ופחות לוקים במחלות.כאשר תביאו את הכלב, לא להזניח את החינוך. כלב אשר קיבל אילוף טוב הוא כלב שמח, ובמידה ומצבו הנפשי שלו ומאוזן, גם לבעלים הרבה יותר נעים לחלוק סביבת מגורים.

אודות מחבר המאמר

מה ברצונכם לדעת על כלבים לאימוץ בחינם? בואו ל- http://www.liberation.org.il/, שמציע לכם את כל המידע על גזעים, שיטות אילוף, טיפים, והמלצות על וטרינרים, מאלפים מצוינים, סוגי אוכל וציוד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.