אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מוצרי פרסום ומתנות לעובדים

 

מוצרי פרסום ומתנות לעובדים. אחת האקסיומות הברורות ביותר בתחום הפרסום והשיווק היא שאין דבר כזה יותר מדי פרסום. אני לא זוכר מאיזה סרט לקוח המשפט הזה, אבל הוא הולך ככה: "אין דבר כזה יפה מדי או מפורסם מדי?". אז בואו נשאיר את היופי בצד כרגע ונדבר על הפרסום. הפרסום בא לידי ביטוי בכל דבר שאנחנו עושים במשך היום. לכל מקום הולכים עם החומר הפרסומי שלנו, כרטיסי ביקור וכל דבר אחר שיכול לעזור לתת רושם שיווק פרסומי. איזה צורות נוספות של פרסום קיימות?

מוצרי פרסום:

כאשר מדברים על מוצרי פרסום, הכוונה היא למוצרים שאני מחלק על מנת להתפרסם. אני יכול לתת מוצרי פרסום ללקוחות שלי, ספקים שלי או אנשים שאני מעוניין שיהיו לקוחות שלי. הדוגמה הכי טובה למוצרי פרסום היא ככל הנראה מסצעי בנק הפועלים, כאשר הבנק מציב לעצמו מטרה לגייס חשבונות של מגזר כל שהוא, כזה או אחר.

אני זוכר היטב את הקמפיין הגדול של בנק הפועלים, כאשר כל סטודנט שהיה פותח חשבון היה מקבל מתנ יוקרתית או בנק מזרחי שהיה מחלק מחשב נייד במחיר סימלי, גם כן לסטודנטים, כדי שיעברו אליו. זהו שימוש קלאסי במוצרי פרסום.

מה שיפה ומקצועי בדרך שבה בנקים מפעילים מוצרי פרסום, זה העובדה שהם עושים את זה מושקע ובטוב טעם. הרי יש הרבה דרכים להשתמש במוצרי פרסום, חלקן טובות וחלקן טובות פחות, אבל הבנקים יודעים לעשות עבודה.

מתנות לעובדים

שיטה מעולה נוספת להגביר את המכירות ללא הגדלה משמעותית של תקציבי השיווק זה דרך השקעה קטנה בדבר חשוב שנקרא מתנות לעובדים. הסיבה שמתנות לעובדים הן כל כך חשובות היא שזה התמריץ הגדול ביותר שניתן לתת לעובדים קודם כל והסיבה החשובה ביותר היא שעובדים מרוצים הם אנשי המכירות הטובים ביותר של העסק שלכם.

אנשים העובדים במקום מסוים לא פעם נתקלים בשאלות לגבי איכות המוצרים והשירותים שהחברה שלהם מציעה. בשלב הזה יש המון משמעות למה שיגידו אותם העובדים. אם עובד החברה שהוא גם חבר ממליץ על החברה שלו, יש לזה המון משמעות, אם הוא דוחה את הרעיון לעבוד עם החברה, גם לזה תהיה השפעה גדולה מאוד.

מרבית מקומות העבודה לא מודעים לכוח האדיר שיש לדבר כמו מתנות לעובדים. ברגע שאתה מראה לעובדים שאתה משקיע בהם, הם מחזירים את ההשקעה הזו כפליים. למען ההצלחה שלכם, תשקיעו המון בעובדים שלכם. הם יחזירו לכם בתפוקה גבוהה ומכירות מזדמנות.

 


אודות מחבר המאמר

מרטין בוקסדורף- קידום אתרים בגוגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.