אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך קונים רהיטים?

 

כאשר אנו רוכשים בית, לרוב נרצה למצוא איש מקצוע אשר מבין בתחום עיצוב פנים ויידע לעצב את הבית שלנו בדיוק לפי הטעם שלנו ובהתאם לתקציב איתנו אנו מגיעים. נושא הרהיטים הוא אחד התחומים אשר עולים לא מעט בעת עיצוב הבית שכן לכל בית ולכל חדר יש את העיצוב שלו ובדרך כלל לא ניתן לעצב לפי סגנון אחד לכל החדרים אלא יש צורך לשלב בין כמה סגנונות.

 

ישנם לא מעט סוגים של רהיטים ובהתאם לא מעט מקומות אשר מוכרים אותם. אז איך להחליט מה ואיפה לקנות? ראשית, כמו כולם, כל אחד מעוניין לרכוש את המוצר הטוב ביותר ועדיף בכמה שפחות כסף. באמצעות בדיקה מינימאלית, תיווכחו לדעת כי מקומות שונים יציעו לכם את אותו מוצר במחיר שונה. המחיר לרוב מושפע ממספר דברים. סוגי רהיטים כדון ריהוט משרדי או ריהוט לגן יהיו בעלי מחירים שונים. סביר להניח ששולחן משרדי לא יכול לעלות כמו שולחן המיועד לגינה שלכם. יהיו מצבים בהתם תיתקלו בלכאורה אותו מוצר במחירים שונים אך לאחר בדיקה תגלו כי שניהם יוצרו מחומרי גלם שונים ולכן המחירים של רהיטים אלה יהיו שונים.

 

בהתאם לחומר בו משתמשים ליצירת רהיטים כך גם האיכות משתנה ואיתה כמובן המחיר. רהיטים אשר עבור עיבוד מושקע בעת הייצור יעלו יותר. עניין נוסף אשר משפיע על המחיר הוא מקוריות המוצר. ככל המוצר יותר מקורי וייחודי כך כמובן מחירו יהיה יותר גבוה שכן בעל העסק סביר להניח מודע לעובדה כי אין עוד הרבה כמוהו המייצרים את אותו המוצר. גורם נוסף אשר משפיע באופן משמעותי על מחיר הרהיט הוא האם הוא מיובא או יוצר כאן בארץ. כאשר מייבאים רהיטים מחו"ל, המחיר של הרהיט עולה כיוון שישנם פערי ייבוא שלצערכם אתם נאלצים לספוג. ככל שהרהיט גדול יותר כך גם מחיר הייבוא שלו עולה ובהתאמה המחיר אותו אתם צריכים לשלם עבורו.

 

בעת הרכישה כדאי מאוד שתשאלו את כל אשר עולה על רוחכם על מנת להימנע ממצב בו אתם מוציאים סכום נכבד על רהיטים ולבסוף מתאכזבים. בדקו את ההזמנה ואת הסעיפים הקטנים הרשומים בה כגון זמן האספקה של הרהיט שברוב החברות ינוע בין 7-60 ימי עסקים ומה קורה במקרה והם אינם עומדים בתנאי זה. וודאו כי אתם מקבלים אחריות למוצר ומה היא כוללת כמו החומר, העבודה ותוך כמה זמן אמור להתבצע התיקון במקרה הצורך. לרוב הובלה וההרכבה לא כלולה במחיר ומאוד מומלץ לבדוק את העניין לפני שאתם משלמים וחותמים על העסקה.


אודות מחבר המאמר

דן גרשוני

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.