אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בריאות מן הטבע - ירקות ופירות אורגניים

שילוב של אוכל בריא בתפריט היומי שלנו איננו נגמר רק בתוספת של אכילת פירות וירקות ושתייה מרובה של מים. בכדי לדעת כי אנו שומרים על דיאטה בריאה, מזינה ומאוזנת בצורה מוחלטת יש לעשות שינוי משמעותי בתפריט המזון היומי שלנו ולשנות את כל הצריכה שלנו לאכילה מרובה של מזון אורגני, כמו לדוגמא: פירות אורגניים, ירקות אורגניים, מוצרי חלב, מוצרי בשר, פחמימות שונות וכדומה.

השינוי לטובת אכילת אוכל בריא מטרתו לשפר את איכות החיים שלכם בכך שהגוף מתפקד הרבה יותר טוב והמערכת החיסונית חזקה יותר כאשר אנו אוכלים מזון בריא כל הזמן. אין זה אומר שאי אפשר ליהנות ממאכלים מתוקים, אלא לאו דווקא להיפך, יש מגוון רחב של מאכלים מתוקים אשר נכללים תחת מזון בריא ואותם ניתן לשלב במידה לתפריט המזון היומי שלנו.

אם ניקח לדוגמא פירות אורגניים וכן ירקות אורגניים השוני ביניהם לבין פירות וירקות אשר נחשבים גידול רגיל הוא גם בדרך הגידול וגם בדרך האחסון. פירות אורגניים וכן ירקות אורגניים גדלים בקרקע עשירה בדשן טבעי ואין הוא מרוסס בחומרים כימיים או מדשנים מלאים בחומרים כימיקלים רבים- כך הם נחשבים מזון בריא ללא מזיקים אשר הוספו על ידי בני אדם.

חשוב להחליף את המזון בתפריט היומי שלכם אל אוכל בריא ואפילו אם בהתחלה קשה לשנות הרגלים זה בהחלט משתלם בטווח הארוך. אוכל בריא אינו יקר בצורה משמעותית מהמזון אשר קנינו עד היום בניגוד למה שאומרים ומבחינת הבריאות ניתן להרגיש ולראות שינוי בכך שאתם חולים פחות, עור הפנים והגוף נראה בריא יותר וללא פצעים, אתם מרגישים קלים יותר וכמובן שבעים יותר מאכילת מזון בריא.

אולי הערך הקלורי של אוכל בריא לעיתים גבוה יותר מהערך הקלורי של אוכל רגיל כביכול, אך מבחינת סיבים תזונתיים ורכיבים בריאים נוספים, אנו מרגישים שבעים ומחוזקים יותר. השנוי יגיע רק אם אתם מעוניינים בו במאה אחוזים ונתין להיעזר באנשי מקצוע שונים אשר מכירים יותר את התחום ויכולים לעזור לכם בקשיים בחיי היום יום, כמו לדוגמא: כיצד לערוך קניות? איפה מומלץ לקנות? איך מבשלים בצורה בריאה יותר? ועוד שאלות רבות אשר אתם נתקלים באופן שוטף בחיי היום יום.


אודות מחבר המאמר

אלי גולדמן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.