אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בואו לאמץ כלבים

מרחיבים את המשפחה? מביאים גור כלבים וכעת ברצונכם לדעת כיצד מומלץ לטפל בו ולאלפו? הרצון או הבחירה לרכוש או לאמץ כלב היא לא כה פשוטה ולא כדאי לבסס אותה אך ורק על חיבה לבע"ח. מחפשים מידע בנושא צער בעלי חיים? מחפשים אימוץ כלבים בחינם? בטקסט זה תקבלו מספר עצות על כלבים:חשוב לבדוק שהינכם בשלים להכניס כלב לחייכם, מבחינת השינוי שזה יגרור בחייכם ובהתנהלותכם, והן מבחינת ההוצאות. הדאגה לרווחת הכלב משמעותה טיולי בוקר וערב, לדאוג למזון ושתיה, והשקעת תשומת לב.יתר על כן, כלב גורם למגוון הוצאות, קבועות וארעיות, לוטרינר, שקי מזון, תספורות וטיפולים במקרים כמו תאונה או בעיית בריאות. במידה ואתם עדיין לא מוכנים לעשות זאת, אולי כדאי שתחסכו מהכלב ומעצמכם את האכזבה ותוותרו על אימוץ לתקופה הקרובה.לעולם העדיפו כלב מעמותה על פני כלב מאדם פרטי – כלב גזעי ממוכר פרטי תמיד מקבל בית, בשעה שכלביות מפוצצות בהמון כלבים שמחכים לבית. כלביות ומכלאות רבות מרדימות את הכלבים שנמצאים אצלן לאחר תקופה מסוימת, וגם אלו שלא בוחרות לעשות את זה בד"כ אינן יכולות לתת לבעלי החי טיפול איכותי וצמוד בשל הצפיפות הרבה והעומס. הכלבייה תאפשר לכם להביא כלב מדהים מתוך מגוון ענקי ונוסף על כך, כלב ממכלאה ייתן אהבה ללא גבול כתודה מכיוון שהענקתם לו חיים.כלב מעורב או גזעי? אמנם כלבים גזעיים מציעים לבעליהם יוקרה ככל סמל סטטוס, כלבים מעורבים הם בדרך כלל חכמים יותר, נוטים להיות בעלי תוחלת חיים ארוכה ופחות לוקים בבעיות פיזיולוגיות.אם הבאתם כלב, חשוב שלא תזניחו את החינוך המלא שלו. כלב אשר קיבל אילוף טוב זה כלב שמח, ובמידה ומצבו הנפשי שליו ומאוזן, גם לבעלים הרבה יותר נעים להיות בסביבתו.רוצים לדעת עוד על צער בעלי חיים רמת גן? 

אודות מחבר המאמר

תנו הצצה באתר http://www.liberation.org.il/, שם תוכלו למצוא כמויות אדירות של מידע בנושא גידול כלבים, דרכי הטיפול המומלצות, המון עצות, ומידע בנושא וטרינרים מומחים, פסיכולוגים לכלבים, אוכל וציוד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.