אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לשמור על כלבים

חושבים לאמץ כלבלב? אימצתם כלב חדש והנכם מעוניינים לדעת איך לטפל בו ולאלפו? הבחירה לרכוש או לאמץ כלב אינה כה קלה ואסור לבסס אותה רק משום אהבה לבע"ח. מחפשים מידע בנושא כלבים למכירה? מה ברצונכם לדעת על יד שניה כלבים? להלן מס' עצות מועילות מתחום הכלבים:מומלץ לוודא שאתם אכן מוכנים להביא כלב הביתה, הן מבחינת השינויים שזה יגרור לחייכם ובפעילויותיכם היומיומיות, והן מהצד הכלכלי. כלב דורש מספר טיולים ביום, האכלה והשקיה, ולהעניק לו אהבה ותשומת לב.ובנוסף, כל כלב גורר הוצאות קטנות וגדולות, סדירות וארעיות, על וטרינר, מזון יבש, חפצי משחק ואף טיפולים רפואיים במקרה כמו מחלה או תאונה. אם לא נראה לכם שאתם מוכנים למשימה, מומלץ מאוד שתחסכו מהכלב את כאב הלב המיותר ותוותרו על אימוץ הכלב כעת.תמיד בחרו בכלב מכלביה או עמותה על כלב מבעלים פרטי – כלב גזעי ממגדל פרטי תמיד מוצא בית, בעוד כלביות בישראל מפוצצות בעשרות אלפי כלבים מקסימים. קיימות כלביות שמרדימות את בעלי החיים שנשארים במקום לאורך זמן, וגם כלביות שאינן מוכנות ללכת לעשות כך כמעט שאינן מסוגלות לספק למרבית הכלבים את הטיפול הראוי מפאת הצפיפות. באופן זה תוכלו לקחת הביתה כלב מדהים מתוך מגוון רב ונוסף על כך, כלב מעמותה יעריף עליכם אהבה שאינה נגמרת גם כתודה מכיוון שנתתם לו חיים.כלב גזעי או כלב מעורב? בעוד שכלבים גזעיים מעניקים לנו מעמד ויוקרה, חבריהם המעורבים הם פעמים רבות נבונים יותר, הם בעלי חיים ארוכים יותר וסובלים פחות מבעיות פיזיולוגיות.אימצתם כלב? חשוב שתשקיעו במשימה לאלפו. כלב אשר קיבל אילוף נכון זה כלב שמח, וכאשר הוא מאוזן ושליו, גם לבעלים יותר כיף לחלוק את סביבת המחייה.

אודות מחבר המאמר

רוצים לדעת עוד על כלבים גזעיים? בואו לאתר http://www.liberation.org.il/, אשר מציע מידע חיוני בנושא גזעי כלבים, אופני טיפול, עצות, ואינפורמציה בנושא וטרינרים מומחים, מאמני כלבים, ציוד ומזון.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.