אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ציפוי אמבטיות פינתיות

ציפוי אמבטיות פינתיות

 

מה יותר כיף מלחזור הביתה אחרי יום מפרך בעבודה, למלא את האמבטיה במים חמים ולתת לגוף ולראש התשוש להתנקות? האמבטיה משמשת עבורנו כמקור לניקיון גופני ונפשי, ורובנו משתמשים בה לפחות פעם ביום. מראה נקי ומבריק של האמבטיה משרה לנו אווירה נוחה ונעימה יותר, ולכן רובנו מטפלים באמבטיה בצורה קבועה, שומרים על ניקיונה ומטפלים בה. אך כמה שלא ננסה לשמור על האמבטיה, הזמן והשימוש היומי נותנים את אותותיהם. לכלוך, חלודה, שומן ואבנית מתחילים להצטבר על משטח האמבטיה ולייצר שפשופים חומים וחורים לא נעימים. במקרה כזה ניתן להחליף את האמבטיה, אולם מדובר בתהליך יקר, מסורבל ולא משתלם. תהליך זול ופשוט הרבה יותר הוא תהליך של ציפוי אמבטיות פינתיות או מלבניות, שמסיר את הלכלוך ומשווה לאמבטיה מראה חדש וזוהר.

 

ציפוי אמבטיה - התהליך המשתלם ביותר

 

אמבטיות פינתיות כוללות בדרך כלל יותר פתחי מים מאמבטיות רגילות, ונהוג לשבת בהן למשך זמן רב יותר, ולכן מים לא מגיעים באופן תדיר לכל חלקי האמבטיה. במצב כזה הסבירות שייגרם נזק היא גבוהה יותר מאשר לאמבטיה מלבנית רגילה. עם זאת, תהליך ציפוי אמבטיות פינתיות הוא זהה לתהליך ציפוי אמבטיות רגיל, הן מבחינת החומרים, הן מבחינת אפשרויות הציפוי והן מבחינת המחיר, כאשר באחרון ההפרש הוא המשמעותי ביותר מאחר והחלפה של אמבטיות פינתיות היא יקרה ומסורבלת הרבה יותר מאשר ציפוי אמבטיות פינתיות.

 

תהליך הציפוי באמבטיות פינתיות

 

תהליך הציפוי באמבטיות הפינתיות, עלותו היא בדרך כלל בין 500 ל-1,000 שקלים, כאשר החלפה של כל האמבטיה עולה קרוב ל-5,000 ש"ח. בעת תהליך של ציפוי אמבטיה מבוצעת הסרה של הציפוי הישן, ליטוש השומנים והאבנית מדפנות האמבטיה, חיטוי אמבטיה ואיטום החריצים, רק לאחר מכן מתחילים בתהליך עצמו של ציפוי אמבטיה, במהלכו מתיזים על האמבטיה שכבות על גבי שכבות של ציפוי על מנת לאטום את המשטח לחלוטין. יתרון נוסף הוא שישנן אפשרויות רבות לבחירת גוון הציפוי המתאים ביותר לחדר האמבט והגוונים זמינים לבחירת הלקוח. לאחר ניקוי המשטח מומלץ לא להיכנס לחדר האמבטיה על מנת לתת לציפוי האמבטיה להיספג ולהתייבש לחלוטין. תהליך ציפוי אמבטיות נמשך בדרך כלל 3-4 שעות מתחילת התהליך ועד לסוף הייבוש.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.