אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טלמיטינג – נקודות חשובות

טלמרקטינג היא שיטה בדוקה ליצור מעגל לקוחות איכותי. בעולם העסקים המקוון, בדיוק כמו בריצות קצרות, נשברים שיאים כל הזמן. זמן הוא כסף, והרבה כסף. למי יש אותו על מנת לבזבז על גיוס לקוחות אקראיים? זו הסיבה מדוע חברות טלמיטינג הפכו להיות כל כך נחוצות ופופלאריות.

חברות טלמיטינג עובדות למען העסק שלכם, יהיה אשר יהיה, חברות היי טק וסטרט אפ, חברות תוכנה, משרדי רואי חשבון ועורכי דין, רהיטים, סלונים, חברות מוצרים ועוד. לכל סוג עסק יש את קהל היעד שלו, פוטנציאל לקוחות משלו ותסריט שונה. חברות טלמיטינג קובעות למענך פגישות אשר הפוטנציאל העסקי שלהם הוא גבוה.

חברות טלמיטינג עושות למענך את פילוח קהל היעד, הוצאת הטלפונים, השיחה, ההסברה וקביעת הפגישה. כל שעליך לעשות, למעשה, הוא להגיע, לשכנע ולסגור עסקה. ממוקד, יעיל ורווחי.

יחד עם זאת, בגלל ריבוי חברות טלמיטינג, עליך לדעת כמה נקודות חשובות שיעזרו לכך לחבור לחברת הטלמיטינג הטובה ביותר לסוג העסק שלך. לשם כך עליך להכיר מושג אחד חשוב:

פיילוט

פיילוט הוא בנק שעות אותו רוכשים מחברת טלמיטינג ובמהלכן בודקים את התסריט הנקבע מראש על מנת לבדוק את יעילותו. הדבר דומה לכל פיילוט תקשורתי אחר ומטרתו הוא לאסוף נתונים על מנת לשפר ולהשתפר, לשנות, במידה וצריך או לגנוז, גם זה קורה.

הפיילוט בא לבדוק כמה נושאים:

·        טיב התסריט.

·        פילוח קהל ביעד

·        בדיקת יעדים

·        קבלת משוב מלקוחות.

·        בחינת תהליך התקשורת בין הלקוח לחברת טלמיטינג.

·        פילוח מדויק של הצלחה באחוזים.

פיילוט מתאים לחברות אשר מעוניינות לבחון את חברת הטלמיטיניג או חברות המנסות מוצר חדש, משיקות פרוייקט חדש וכדומה. במהלך הפיילוט עם חברת טלמיטינג ניתן לשנות את התסריט, ולשפר כל נקודה הניתנת לשיפור ואז, לנסות שוב ושוב עד לזיקוק התהליך שיהיה מקובל על הלקוח.

איכות על פני כמות

אחת הבעיות הנפוצות בהתקשרות עם חברת טלמיטינג הא מערך הציפיות של הלקוח. כאן טמון פרדוקס: מצד אחד הלקוח רוצה כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים אך מצד שני הוא רוצה שכולם יהיו איכותיים ובעלי פוטנציאל סגירת עסקה גבוה. בעיה.

עצה: חברות טלמיטינג השואפות ללקוחות איכותיים בלבד טובה יותר מחברת טלמיטינג המבטיחה הרים וגבעות אך מסתבר שמשיגה לקוחות שאינם מתאימים לסוג העסק שלך. בראייה כוללת, בזבוז הזמן והאנרגיה שאתם משקיע על לקוחות בעלי פוטנציאל נמוך, רבים ככל שיהיו, אינו משתווה לאנרגיה שאתה משקיע על לקוחות איכותים בעלי פוטנציאל גבוה. במילים אחרות ופשוטות : לכו על איכות במקום על כמות.

 


אודות מחבר המאמר

אתרים מומלצים:

גלאסווד - דלתות כניסהאביב שירותי ניקיון - פוליש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.