אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בדיקת פוליגרף לעובדים

בדיקת פוליגרף לעובדים

בעולם של היום, לעתים נראה כאילו קשה יותר לסמוך על אנשים. אנו שומעים יותר מפעם על מקרים שבהם אנשים שבוגדים בבני ובנות הזוג שלהם ואנשים שפוגעים במקום העבודה שלהם, מוכרים מידע סודי או פשוט מבצעים את עבודתם בצורה רשלנית. כמו כן, אנו שומעים על מקרים שבהם אנשים משקרים בנוגע למי הם כשהם מנסים להתקבל לעבודה ומסתירים מידע חשוב מהמעבידים שלהם. על מנת שתוכלו להתמודד עם המצב הזה, חברת אליבי חקירות מאפשרת לכם לבצע בדיקת פוליגרף לעובדים, שתאפשר לכם לאמת נתונים ולקבל תמונה אמיתית יותר על האדם המועמד לעבודה.

מהי בדיקת פוליגרף לעובדים

בדיקת פוליגרף לעובדים היא בדיקה פשוטה המאפשרת לכם לשאול את העובדים שלכם שאלות ולדעת אם הם דוברי אמת או לא, ברמת אמינות גבוהה במיוחד. הבדיקה מתבצעת על ידי אנשי מקצוע מומחים לפוליגרף ומאפשרת לכם לאתר אפילו את האנשים המיומנים בשקרים.

מכשיר הפוליגרף עוקב אחרי מדדים פיזיולוגיים שונים בגוף הנבדק כמו לחץ הדם, שינויים בפעילות בית החזה, רמת הדופק ומוליכת החשמל בעור. זוהי בדיקה פשוטה, לא חודרנית ולא מכאיבה. המדדים הנבדקים הוכחו מדעית כמדדים המשתנים כאשר אדם משקר וקשה מאוד לשלוט בהם (רק במקרים מאוד נדירים מישהו מסוגל להשפיע באופן רצוני על מדדים אלו, וגם אז מדובר בהשפעה מזערית). כאשר העובד נשאל שאלות מסוימות, המערכת רושמת את המדדים ומצביעה על שינוי משמעותי, המצביע על שקר.

מה ניתן לבדוק בעזרת בדיקת פוליגרף לעובדים

בדיקת פוליגרף לעובדים מאפשרת לכם לקבל הרבה מאוד מידע בנוגע לתחומים רבים. בדרך כלל משתמשים בבדיקת פוליגרף לעובדים כדי לבדוק האם עובדים, או מועמדים לעבודה, משקרים בנוגע לקורות החיים שלהם, האם הם משקרים בנוגע לפרטים הקשורים לנסיון עברייני וכדומה. בדרך כלל, בדיקת פוליגרף לעובדים מתמקדת בשימוש בסמים, גניבות ממקומות עבודה וכדומה, אך למעשה ניתן לעשות שימוש בבדיקת פוליגרף לעובדים עבור כל סוג של מטרה ומידע שתרצו לברר.בדיקת פוליגרף היא בדיקה אמינה ובטוחה, ולמרות שאינה קבילה בבית משפט, היא בהחלט יכולה לספק לכם את השקט הדרוש לכם כדי שתדעו שאתם שוכרים אנשים אמינים ובטוחים לעבוד


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.