אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימודים – ברוכים הבאים למכונה

לימודים – משהו שרובנו ככולנו עוברים דרך התהליך הזה. חלקנו יותר מרוצים מהמקצוע שבחרנו, וחלקנו מתפשרים על מה שיש מכיוון שהציונים שלנו לא בשמיים.

 

לימודים בימינו הם סממן להצלחה – הצלחה שנועדה לעזור לנו להתקדם בחיים, להצליח במה שאנחנו רוצים להיות ונותנים לנו את המידע שעוזר לנו לבצע את העבודה שלנו בצורה הרצויה.

באמצעות לימודים גבוהים אנחנו עשויים לקבל סיכויים גבוהים יותר לקבלה בעבודות נחשקות ועוד כהנא וכנהא הטבות שונות.

 

תואר ראשון – סטנדרט

בימינו תואר ראשון הוא סטנדרט. הוא תואר שרבים רואים אותו הכרחי, ואפילו רואים אותו כדבר החיוני הבא אחרי תעודת בגרות.

באמצעות תואר ראשון, יהיה התואר אשר יהיה, אנחנו למעשה מעידים על היכולות שלנו – יכולת ללמוד, יכולת להתמיד, יכולת לעבד מידע בצורה הנכונה וכן הלאה.

באמצעות תואר ראשון אנחנו יכולים להעלות את הסיכויים שלנו להתקבל למקומות עבודה, ויש לנו יתרון יחסי, כך יאמרו אנשים רבים, מול אנשים שבקושי סיימו את הבגרות שלהם.

 

תואר שני – יוקרתי

תואר שני כבר מבדיל אותנו מרוב האנשים, כאשר הוא מבטיח לנו שתהיה לנו זכות ראשונים בהרבה מקרים – תואר שני הוא תואר שלא רבים האנשים (למרות שבכל זאת הכמות גדולה) שרוכשים אותו, והוא מעיד על התמדה גבוהה יותר והשכלה רחבה יותר.

 

מה השימוש של תואר שני בחיים האמיתיים? יגידו אחדים שמלבד חתיכת נייר הוא לא שווה הרבה, אבל אחרים ירעמו ויטענו שהיוקרה היא משהו שמספיק טוב עבורם, כאשר תואר שני יכול להבטיח להם להתברג במקומות הטובים ביותר במשק.


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתס ע"י חברת קידום אתרים - קידום אדיר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.