אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מדוע להשתמש באדניות עץ

 

ניתן להחזיק את הצמחים שאנו מגדלים בסוגים רבים של אדניות, או מכלים אם תרצו. אל הבחירה החכמה והטובה ביותר תהייה בחירה באדנית עץ למלא את התפקיד הזה. לאדניות עץ יש יתרונות רבים, ניתן לשים מצחים באזורים חסרי אדמה, כמו גינה פנימית, גגות, מרפסות ועוד. את הצמחים אשר מגודלים באדנית נתין להעביר בקלות יחסית ממקום למקום, וכך לשנות את עיצוב הגינה הקטנה, וכל פעם להפתיע מחדש, בקלות יחסית, וללא מאמץ מיוחד. יתרון נוסף של גידול בתוך אדנית, הוא היכולת לגדל מגוון של מצחים קרובים זה לזה, ע"י השמת אדמה שונה בכל אדנית. אך הסיבה החשובה ביותר לשימוש בפתרון של אדנית לגידול הצמחים, הוא היופי והאסטטיות של אדניות עץ, והמראה זהם נותנות לגינה הקטנה שלנו. נעבור על מספר יתרונות נוספים של גידול אדניות עץ:

הגנה מקפיאה – עץ הוא מבודד טמפרטורה טבעי, ואדנית עץ שבנויה היטב, תגן על שורשי הצמחים שלכם בצורה מיטבית מפני נזקי הקור העלולים להיגרם למצחים, שלא "אוהבים" ממש קור. הגנה זו חשובה בעיקר בתחילת ובסוך עונת השתילה

משקל – אדניות עץ בדרך כלל בעלות משקל, כך שהן מוגנת מנזקים שיכולים להיגרם מרוחות חזקות, האדנית עץ שלכם לא טיפול ותישפך כתוצאה ממשב חזק של רוח. כל מי שהיה לו איי פעם עציץ או אדנית שנפלה כתוצאה מרוח יודע כמה גדול התסכול כשמשהו כזה קורה. למשקל יש יתרון נוסף, בעידן המודרני נפוצות יותר ויותר תופעות של גניבה, אדנית כבדה יותר העשויה מעץ תהייה קשה יותר לגנבה.

תמורה לכסף – אדנית עץ תחזיק לרוב שנים רבות, לא תיהרס בקלות, וכך מציעה תמורה מצויינת לכסף שאתם משלמים עלייה.

מעשיות – אדניות העץ מגיעות בשלל מידות וגדלים, ואף ניתן לתכנן אדנית במיוחד בשבילכם, במידות שאתם צריכים, ותתאים בדיוק למקום והשטח שיש לכם. אדניות עץ במקרים רבים הוא הפתרון היחידי האפשרי לאזורים או מקומות קשים ולא סטנדרטיים ושיגרתים.

יופי – אדניות עץ הנן פתרון יפה ואלגנטי מאוד, יש להן מראה טבעי, והן מתאימות מאוד לסביבת גן, ויוצרות אווירת חיות וטבעיות


אודות מחבר המאמר

 

WoodBox- אדניות עץ, עיצוב גינות וגגות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.