אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מי באמת צריך מחשב נייד?

 

מחשבים ניידים הפכו לנפוצים מאוד בשנים האחרונות בשל התקדמות הטכנולוגיה והירידה במחיריהם. כמעט לכול אחד מאיתנו יש כיום מחשב נייד, אם לא, אנו במכירים אדם אחד לכול הפחות שבבעלותו מחשב נייד. רבות ניתן לומר בזכותו של המחשב הנייד אך האם באמת כל אחד מאיתנו צריך מחשב מסוג זה?

 

מחשבים ניידים כשמם הם – ניידים, ניתן לקחת אותם ממקום למקום בקלות. זה אמנם יתרון משמעותי למי שצריך את המחשב איתו בכול זמן נתון אך מי באמת זקוק לכך? יתרונותיו הגדולים של מחשב נייד מתגלים כאשר אנו צריכים לקחת איתנו את כל האינפורמציה, התוכנות ויכולות השימוש שמחשב נייד מעמיד לרשותנו איתנו. מי שיוכל ליהנות מן התכונה הבסיסית הזו הם סטודנטים, אנשי עסקים שנמצאים בנסיעות תכופות או נאלצים לעשות פרזנטציות לעיתים קרובות שלא במשרדם כמו גם תלמידים שמשתמשים במחשב נייד בלימודיהם.

 

תכונה נוספת של מחשב נייד היא גודלו. שלא כמו מחשבים נייחים מחשב נייד תופס מעט מאוד מקום וזקוק למעט מאוד "תנאים" על מנת לפעול כראוי. בעוד מחשב נייח יש לחבר למסך, מקלדת ועכבר הרי מחשב נייד מגיע כששלושתם חלק מן המחשב. הדבר חוסך מקום רב ואידיאלי למי שגר בדירה קטנה או לא יכול לפנות מקום למחשב גדול. כמו כן, בשל היות מחשב נייד קטן קומפקטי יחסית למחשב נייח גם אם נוכל למצוא מקום למחשב שולחני רגיל רבים מאיתנו עדיין יעדיפו את הנייד.

 

יתרון מעניין של מחשב נייד הוא העובדה שמדובר בגאג'ט ובסוג של סמל סטטוס. אמנם מחשבים ניידים נפוצים כיום אך עדיין, מחשב נייד חדיש ומעוצב בהחלט מושך את העין ותשומת הלב. בעוד בעבר מחשב נייד היה אפור או שחור ובקווים לא מושכים לחלוטין כיום ניתן למצוא מחשבים ניידים מעוצבים ויפים מאוד למראה. כמו כן, מכיוון שמחשבים ניידים מיועדים לנשיאה נוכל להוסיף להם אביזרים שילוו אותנו בכול מקום. למשל עכבר אלחוטי מעניין במיוחד או מקלדת סיליקון גמישה.

 

לפני שאנו רוכשים מחשב נייד כדאי לבדוק האם אנו באמת זקוקים לו ואם אנו נקבל ממנו ערך מוסף כלשהו. אמנם לא כל אחד זקוק למחשב נייד נוכל לקבוע בבטחה כי מחשב נייד הוא נוח לשימוש ומתאים כמעט לכול אחד. ניתן למצוא כיום מחשבים ניידים שפועלים לא פחות, ולפעמים יותר טוב, ממחשבים נייחים כך שאיכות העבודה שלנו לא תפגע. כאמור, מחשב נייד מעמיד אותנו בסוג של סטאטוס גבוה יותר כבעלי מכשיר מתקדם ומעניין.


אודות מחבר המאמר

דנה לוינסקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.