אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יופי – לכבוד אירוע וגם לכבודך

חינה – סיבה למסיבה וגם להיראות יפה

אירוע כמו חינה הינו סיבה מספיק טובה להשקיע בעצמך. אמנם זהו לא ערב החתונה עצמו, אך זהו אירוע מיוחד המשלב תלבושות מסורתיות, והמון שמחה. בחגיגה מסוג זה, הן כלת השמחה והן הנשים במשפחה, רוצות להיראות במיטבן. יהיו מי שישקיעו באיפור, אחרות בביגוד או בתסרוקות, ויש גם את מי שתבחר בטיפול יופי ככלי מכף רגל ועד ראש. מלבד השימוש בצבע חינה לפי המסורת, יש גם את מי שתצבע את שיער ראשה בחומר טבעי זה.

 

יופי – להרגיש את זה מבפנים ומבחוץ

כדי הרגיש יפה, צריך להשקיע במראה החיצוני, אך לפעמים, זה לא באמת מספיק. כדי להרגיש יפה גם מבפנים, צריך לעשות דברים גם עבור הנפש. טיפולי יופי למשל, יכולים לשלב בין השניים, הפינוק והזמן המושקע בך, יכול לתת לך להרגיש יפה מבפנים, בעוד את התוצאה החיצונית תראי בעצמך כשתביטי במראה בסוף הטיפול. זה יכול להיות טיפולי פנים, עם או בלי עיצוב גבות, הסרת שפם, וכדומה. היות ותחום של יופי הוא כה משמעותי, חשוב לבחור במטפלת המוסמכת לכך, מישהי שיודעת לזהות את הפוטנציאל של כל אחת מלקוחותיה ולהוציא אותה הכי יפה שרק אפשר.

 

הסרת שיער – השיטה היעילה ביותר עבורך

ישנן שיטות רבות המשמשות להסרת שיער ועד היום לא נבחרה פה אחד שיטה אחת ספציפית. בדקי עם עצמך קודם מה המטרות, למשל יש מישהי שמחפשת שיטת הסרת שיער לטווח הרחוק, ולא משנה לה אם התהליך כואב או לא. אחרת מעוניינת להסיר שיער לאו דווקא לצמיתות, אלא רק בימות הקיץ כשהיא הולכת לים. אחת אוהבת אפילציה בגלל שזה ממוקד יותר, ואחרת מעדיפה שיטות שעובדות על קרניים בפס רחב יותר בגלל המהירות. כל אחת צריכה לבחור שיטת הסרת שיער איתה היא מרגישה הכי בנוח. 


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב ע"י חברת קידום אתרים - קידום אדיר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.