אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים לרכישת הלבשה תחתונה

הלבשה תחתונה לנשים מאופיינת בדרך כלל בעיצוב סקסי הן בצורה והן בתפירה. תפקידה של ההלבשה התחתונה האקזוטית אינו רק לשמש כבגד תחתון או לספק תמיכה אלא יותר כאביזר למטרות אסטטיות. זוגות רבים בוחרים בהלבשה תחתונה כזאת כאשר הם יוצאים לירח דבש.

לא משנה מה גובהך, משקלך, גוון העור או צבע השיער שלך ישנה תמיד הלבשה תחתונה סקסית שתתאים לך ולטעם שלך. כל שעלייך לדעת הינו מספר חוקים כדי שתבחרי את ההלבשה התחתונה המתאימה לך ואשר תעשה את העבודה עבורך.   ראשית אם הינך שמרנית ואינך רוצה להסתכן בבחירת צבעים אקזוטיים לכי על הלבשה תחתונה בצבעים אדום, שחור ולבן. העובדה שרוב ההלבשה התחתונה מגיע בצבעים אלו מעידה על כך שאלה צבעים בטוחים שיתאימו לכל אחת. מבחינת מבחר הבדים ההלבשה התחתונה מגיע במגוון גדול של בדים – תחרה, סאטן, משי, PVC , שיפון ואף עור- מתאים לכל אחת ולכל טעם.   הדבר החשוב ביותר שעלייך לזכור בבואך לבחור הלבשה תחתונה הינה להדגיש את הצדדים החזקים בגופך. זאת גם הדרך להסתיר צדדים חלשים. לדוגמא אם את בעלת ירכיים רחבות אזי כדאי לך להימנע מפרטי לבוש שמדגישים את קוו המותניים. כדאי לך לבחור עיצוב ישר. כדאי לך גם להימנע ממחוכים מכיוון שגם הם ידגישו את איזור הירכיים שלך.   דוגמא נוספת הינה אם הינך בעלת בטן גדולה אזי הימנעי מפריטים אשר ידגישו את הבטן והתרכזי בכאלו שידגישו אזורים אחרים בגופך כגון הירכיים, בישבן או בשדיים. במקרה כזה מאוד מומלץ לבחור מחוך בעיצוב עשיר ולהשתמש בתחתוני חוטיני סקסיים.   אם הינך נמוכה יחסית הימנעי בכותנות ארוכות ובחרי כותנות עם שסע באזור הרגל או בייבי דול קצרות אשר יתנו אפקט של הגבהה עבור הצללית שלך.   אנו בניקיטה הלבשה תחתונה מקווים כי מצאת תועלת בעצות אלו ומזכירים לך כי לכל אישה מגיע ללבוש הלבשה תחתונה סקסית.

אודות מחבר המאמר

ניקיטה הלבשה תחתונה
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.