אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קישוט רכבים לחתונה – סגנונות

 

באופן כללי סגנונות הקישוט בעולם מתחלקים לשניים: "קישוט רכב בסגנון מזרחי" ו"קישוט רכב בסגנון מערבי". קישוט בסגנון מזרחי עושה שימוש יתר (אפילו שימוש מוגזם וקיטשי) בפרחים, צבעים ובדים, וקיימת נטייה להציב זרים גדולים בקדמת הרכב. נראה שהרכב מהווה פרסום נוסע לחנות הפרחים המקומית.

ישנם מקומות בהם לרכב החתונה יש משמעות רבה. בחתונה הודית לדוגמה, קישוטים לרכב נעשים עם הרבה פרחים טריים הממוקמים בצורת זר גדול בקדמת הרכב. לעיתים משתמשים בבד מרושת עם פרחים או בבד סאטן. לצבעי קישוט הרכב יש התאמה לעיצוב מקום החתונה.    כיוון שהחתן הוא המחליט הבלעדי, הוא יכול לבחור בכל גישה שירצה ואפילו להשתמש בפרחים מלאכותיים, בדי משי, בדי אורגנזה או פרחים מיובשים. קיימת כיום נטייה להשתמש גם באביזרים אחרים כמו סרטי משי, פתילים צבעוניים, פונפונים, רקמות, רשתות ועוד.

לעומת זאת, הסגנון המערבי מתחלק לשניים: הסגנון המאופק והסגנון המתפרע.

ניתן לראות רכבים לחתונה שכל הקישוט שלהם הוא סרט לבן בצורת V בקדמת הרכב, סרט לבן בצורת V מאחור, ופונפון קטן המחובר "לשפיץ" של ה- V בקדמת הרכב. המהדרין מוסיפים עוד פונפון בד קטן על הידיות, ולעיתים שוזרים בו פרח.

בקישוט בסגנון מערבי יש העדפה לקשט את האוטו בעיטורים בצבעי לבן ואדום ובבלונים בצורת לב. משתמשים גם בהרבה בד סאטן, סרטים צבעוניים, פונפונים, פעמונים ופתיתי ניר ססגוניים.  

זוגות רבים אוהבים לציין את שמות הכלה והחתן על מכוניות החתונה שלהם ולהוסיף שילוט כגון: "נשואים טריים" או "זה עתה התחתנו" (Just Married). לעיתים הם מציינים את שמם על גבי השילוט.

זוגות רבים אוהבים לקשור בתחתית רכב החתונה שלהם פעמונים ופחיות מתכת הנגררות על הכביש ומשמיעות רעש המושך תשומת לב בזמן שרכב החתונה המקושט עושה דרכו לאולם.

 

לסיכום – מגוון האפשרויות הרב לקשט רכב חתונה עלול לגרום לבלבול, אבל בואו נודה שרכב חתונה ללא קישוט זה כמו חתונה ללא מוזיקה.


אודות מחבר המאמר

 

קישוטי רכב - הפונפון

 

מקשטים לכם אוטו...45 דקות והרכב בונבון!!!

 

קישוט רכב לחתונה בבית הלקוח

 

WWW.HAPONPON.CO.IL

 

054-4929395

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.