אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רכבים לחתונה - איך אתם מקשטים?

האפשרות הראשונה היא לנסוע ברכב הפרטי שלכם.אפשרות שנייה היא להשאיל רכב מתאים מקרובי משפחה או חברים. אפשרות שלישית היא לשכור רכב מחברת השכרה. אפשרות רביעית היא לשכור לימוזינה או רכב מפואר אחר עם נהג.

ככל שעולים בסולם האפשרויות, גדל הסכום שתוציאו מהכיס.

בדרך כלל משכירי לימוזינות (ורכבים מפוארים אחרים) מספקים את הרכב כשהוא כבר מקושט. הגעה בלימוזינה מפוארת לחתונה עושה רושם ומפנקת את החתן והכלה בפינוק חד פעמי מדהים.

חברות השכרה מספקות את הרכב כשהוא עירום. רכב שתשאילו מחברים וקרובים, וגם הרכב הפרטי שלכם, יגיע ללא קישוט, כך שבכל מקרה תצטרכו למצוא פתרון מתאים.

אם כן, איך לעשות זאת? תוכלו לעשות זאת בעצמכם או להיעזר בחבריכם לקשט את הרכב כיד הדמיון הטובה, ובלבד שיהיה ניתן לזהות שמדובר ברכב חתן כלה. אם אין לכם זמן או רצון לקשט את הרכב בעצמכם, הביאו בעל מקצוע המתמחה בקישוט רכבי חתן כלה שיעשה את העבודה במקומכם.

בשורות הבאות נפרט את האופציות אחת לאחת. קישוט רכבים - עשו זאת בעצמכם קישוט רכבים הוא מלאכה די פשוטה, ובדרך כלל משאירים אותה למומחים לנושא. זה לא פוסל את האפשרות שתקשטו בעצמכם את רכב החתונה. קישוט רכב יכול להיעשות בעזרת פרחים שתרכשו בחנות (רק אם אתם חייבים. אנחנו לא ממליצים), תוכלו להתפרע עם בלונים, תוכלו לקשור פחיות שתייה מרעישות מאחור, תוכלו למתוח סרטים צבעוניים לאורך ורוחב הרכב ועוד. 

מספר ימים לפני החתונה היכנסו לחנות מתנות ורכשו סרטים צבעוניים רחבים המיועדים לקישוט מכוניות לחתונה. רצוי לבחור בשני צבעים לכל היותר. תכננו מראש כיצד תקשטו את הרכב ובאילו אלמנטים תשתמשו. בבוקר החתונה שטפו היטב את מכונית החתונה שלכם. חפשו מקום מוצל ושקט והתחילו עם קישוט האוטו בהתאם לתכנון המוקדם.  סיימתם לקשט ולעצב את רכב החתן וכלה שלכם? צלמו את עצמכם מספר תמונות "על אזרחי" עם המכונית המקושטת. כעת תוכלו להמשיך בעיסוקיכם. בכל דרך שתנקטו חשוב שתהדקו היטב את כל האלמנטים שתקשרו לנקודות העיגון ברכב החתונה, כדי שהקישוט לא יתעופף וייעלם בזמן הנסיעה. הקפידו לחזק היטב את הסרטים ובדקו מספר פעמים את עוצמת הקשירה. 

חשוב שהנסיעה ברכב חתן וכלה תהיה רגועה ולא מהירה כדי שהקישוט יישאר איתכם, לפחות עד שתגיעו למקום האירוע.  אם תעדיפו קישוט מקצועי ואלגנטי יותר, תוכלו לקשט את הרכב בעזרת שירותי קישוט רכבים לחתונה. 

קישוט הרכב באמצעות שירותי קישוט מקצועיים בבית הלקוח עולה יותר (תלוי בדוגמה), אבל הערך המוסף שלו והתוצאה המרשימה שווים הכל. השירות מתבצע בדרך כלל על ידי מספר בעלי מקצוע:

מעצבי פרחים - אלה נוהגים לעתים ליטול על עצמם את מלאכת קישוט רכב החתונה. הנטייה הטבעית שלהם (לא של כולם) היא להשתמש בפרחים ובסרטים צבעוניים. מעצבי אירועים – בנוסף לעיצוב החופה ויתר מרכיבי המקום, חלקם יודע את מלאכת קישוט הרכבים והם נוטים ליצור התאמה ושפה עיצובים אחידה בין עיצוב המקום לקישוט רכב החתונה. מקשטי רכבים מקצועיים - מציעים שירותי קישוט רכבים לחתונה עד בית הלקוח. מקשט הרכב מגיע אליכם למקום ובזמן שקבעתם מראש. הוא מביא איתו את הדוגמה שהזמנתם מבעוד מועד ומקשט את רכב החתונה שלכם בזמן שאתם פנויים להמשיך בעיסוקיכם.

 תחליטו בעצמכם מה עדיף. 

 


אודות מחבר המאמר

 

 

קישוטי רכב - הפונפון

 

מקשטים לכם אוטו...45 דקות והרכב בונבון!!!

 

קישוט רכב לחתונה בבית הלקוח

 

WWW.HAPONPON.CO.IL

 

054-4929395

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.