אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קישוטי רכב לחתונה - עצות חינם של מומחים

קישוט רכב חתן כלה הוא אלמנט נוסף בין שלל המרכיבים המשמשים כתפאורה לחתונה. בין אם בני הזוג מקשטים את הרכב בעצמם או נעזרים במקשט רכב מקצועי, רכב חתונה מקושט הפך להיות חלק אינטגראלי ביום החתונה

אם אתם זוג צעיר שעושה את הצעדים הראשונים בארגון והפקת החתונה, להלן מספר עצות חינם של מומחים בתחום. רכבים לחתונה -  בחרו רכב לחתונה שמתאים לכם חפשו בקרב בני המשפחה וחברים אחר רכב מפואר ובקשו מבעליו להשתמש בו ביום החתונה. אם לא מצאתם רכב כזה עליכם להחליט אם אתם רוצים לשכור רכב רגיל, רכב מנהלים מפואר או לימוזינה.

אם החלטתם לשכור רכב חתן כלה בחברה, בדקו אם תוכלו לקשט את הרכב בעצמכם או שהחברה מספקת מכונית חתונה מקושטת. במידה והרכב מגיע כבר מקושט, בקשו לראות מראש כיצד הוא ייראה ואם הוא מתאים לכם.  אם הפרוטה מצויה בכיסכם השכירו לימוזינה מפוארת שתשמש אתכם כרכב חתונה מפואר. בדקו אם הלימוזינה מגיעה עם קישוטי רכב או שהמשימה הזו היא באחריותכם. קישוט רכב לחתונה - החליטו מי מקשט  לאחר שבחרתם רכב חתונה מתאים עליכם להחליט אם תקשטו את המכונית בעצמכם או תיעזרו במקשט רכבים מקצועי. במידה והחלטתם לקשט את האוטו בעצמכם, רכשו ערכת קישוט המתאימה לטעמכם ומשתלבת יפה עם הרכב שבחרתם. 

אל תשכחו בבוקר החתונה לשטוף את הרכב היטב. קחו אותו למכון שטיפה והבריקו אותו. בשמו את מכונית החתונה בריח האהוב עליכם וכעת תוכלו לעבור למלאכת הקישוט. לקשט רכב חתונה זו משימה פשוטה, בתנאי שיודעים. אם אינכם יודעים לעשות זאת, רכשו ערכת קישוט עם הדרכה מתאימה.

כיוון שיום החתונה הוא יום עמוס (לבוש, שיער, הכנות אחרונות), לא תמיד מוצאים את הזמן להשקיע בקישוט המכונית, לכן מומלץ להיעזר בשירותי קישוט מקצועיים ולחסוך כאב ראש בקישוט עצמי.  במידה ופניתם לקבלת שירותי קישוט חיצוניים, התייעצו מהו העיצוב המתאים לרכב שלכם. החליטו על הדוגמה המתאימה והחומרים הרצויים.

אם כן, כיצד תקשטו את רכב הכלולות שלכם? בקישוט רכב חתונה ניתן להשתמש בבדי טול, בדי רשת, בדי אורגנזה, סרטים צבעוניים, פפיונים, פונפונים פרחי משי ועוד.  בכל מקרה השתדלו לבחור בקישוט אלגנטי ובצבעים מתאימים. אל תשלבו יותר משני צבעים בקישוט.  אם תקשטו את האוטו לחתונה עם 5-6 צבעים תקבלו תוצאה צורמת עין. לכו על צבעים שקטים ורגועים. במידה ונעזרתם במעצב לעיצוב האירוע, התייעצו איתו על שילוב הצבעים הרצוי. חובה לקשור את הסרטים בחוזקה לרכב כדי שאלה לא יתעופפו במהלך הנסיעה.

 


אודות מחבר המאמר

 

קישוטי רכב - הפונפון

 

מקשטים לכם אוטו...45 דקות והרכב בונבון!!!

 

קישוט רכב לחתונה בבית הלקוח

 

WWW.HAPONPON.CO.IL

 

054-4929395

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.