אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תיק השקעות בידיים בטוחות

עולם הכלכלה הישראלי הוא עולם מורכב יחסית הבנוי ממושגים רבים ודורש בקיאות רחבה בתחום שוק ההון. משקיעים אשר מבקשים לבנות תיק השקעות יתקשו לעשות זאת בכוחות עצמם ויצטרכו את עזרתו של יועץ מנוסה, שיסייע להם להשקיע בתבונה.

מהו תיק השקעות?

לפני שנעסוק בבחירה ביועץ מתאים, מוטב שנבין קודם כל מהו משמעות המושג: תיק השקעות מאגד בתוכו את מכלול הנכסים של המשקיע. צבירת נכסים באופן הזה מצמצמת משמעותית את הסיכון שמוטל על כל נכס בנפרד. תיק ההשקעות מושתת על יחסי גומלין שמתקיימים בתיווכו של שוק ההון, אשר מפגיש בין משקיעים לבין יזמים הזקוקים למימון.

בחירה ביועץ תיק השקעות מתאים

הבחירה ביועץ תיק השקעות חשובה מאוד. יועץ מנוסה יבין את אופיו של המשקיע ויידע לייעץ לו באופן שיתאים לו ולנכסיו. ישנם משקיעים המחפשים להשקיע בנכסים במידת סיכון נמוכה לעומת משקיעים המוכנים לקחת סיכונים גדולים. ישנם גם משקיעים המעוניינים בבניית תיק נזיל, בעוד שאחרים מעוניינים בבניית תיק השקעות ארוך טווח.בניית תיק ההשקעות תלויה גם בגודל נכסיו של המשקיע. אמנם ליועץ יש הרשאות לבצע שינויים והחלטות בתיק, אך הוא לא אמור לפעול על דעת עצמו אלא להקשיב להנחיותיו ולרצונותיו של המשקיע. רק שיתוף פעולה מקסימלי יביא לפיתוח התיק ולביצוע החלטות נכונות, ולכן חשוב לוודא שהיועץ שבחרתם קשוב לרצונותיכם.

תיק השקעות מצליח

תיק השקעות מצליח פירושו תיק המאגד בתוכו נכסים בעלי ערך כלכלי ובמידת סיכון המותאמת ללקוח. בניית תיק מוצלח, לטווח של שלוש שנים לפחות, מתאפשרת רק הודות לשורה של החלטות פיננסיות חכמות ושכירת שירותיו של יועץ שיהיה בקיא ברזי שוק ההון.במידה ובחרתם ביועץ אשר לא עונה בקנה אחד עם דרישותיכם, אל תהססו להחליפו ביועץ חדש. זכרו כי לנכסים שלכם יש ערך רב והם מועדים לסיכון, וכי בחירה לא נכונה עשויה להוריד מערכם או למוטט אותם כליל. שיתוף פעולה פורה בין המשקיע לבין היועץ הוא שיביא לשגשוג תיק השקעות ולצבירת נכסים ולכן אין להמעיט בערכה של בחירה זו.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.