אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קבלת ההחלטה על הפסקת עישון

במידה והחלטת שהגיע הרגע להפסיק לעשן, חשוב לדעת לקבל את ההחלטה בצורה נכונה ולאחר שאתה יודע את כל ההשלכות שיש על הפסקת עישון שיכולים להשפיע נפשית על אותו מעשן.

תהליך קבלת ההחלטה על הפסקת העישון

תהליך גמילה מעישון הוא תהליך שטומן בתוכו לא מעט הקרבה בעיקר מהצד הנפשי של אותו אדם, ההחלטה על הפסקת עישון לא תמיד מתקבלת בצורה נכונה ולפעמים יכול אותו מעשן להחליט על הפסקת עישון ולחזור לעשן לאחר מספר ימים בגלל לחצים חברתיים או בעיות כאלו ואחרות שצצות במהלך היום יום.חשוב מאוד שכאשר מקבלים את ההחלטה על הפסקת עישון להיות שלמים בהחלטה ולשלוט בדחף הקורא לך לרכוש חפיסת סיגריות במכולת, לפתוח אותו ולהכניס סיגריה לפה.

הרי בסופו של דבר כולנו יודעים כמה עישון סיגריות הוא דבר המזיק לבריאות האדם וכמה שההשפעות הבריאותיות שיכולות לצוץ בגלל הפסקת העישון הם קריטיות ויכולות לפוך לנזק בלתי הפוך מהנאה של מספר דקות עישון

איך להפסיק לעשן

בשביל להפסיק לעשן בצורה נכונה חשוב מאוד ראשית כל להחליט באיזו דרך אתה מעוניין להפסיק לעשן, ישנה את האפשרות של להפסיק לעשן בצורה עצמאית ביום אחד בהיר וישנה הדרך להגיע למכון גמילה שיכול לספק לך את הכלים ההכרחיים בשביל להפסיק לעשן אחת ולתמיד. לשתי הדרכים חסרונות ויתרונות משמעותיים וחשוב מאוד לדעת כולם בשביל להחליט על הדרך הנכונה להגיע למצב של גמילה מעישון.

היתרון בהפסקת עישון בצורה עצמאית הוא החיסכון העצום בעלויות כספיות על טיפול בגמילה מסיגריות, טיפולים שכאלו עולים לא מעט כסף ואין ספק שלחסוך עוד כמה אלפי שקלים בנוסף לקופסת הסיגריות הם פרט הכרחי וחיוני בשביל לחסוך וליהנות מהנאות אחרות בחיים.חיסרון של הפסקת עישון בצורה עצמאית הינה האפשרות להיות כפוף לבעיות שיכולות לצוץ שיכולות להחזיר אותך מהר מאוד למעגל המעשנים. היתרון של הפסקת עישון בעזרת מכון גמילה הינו בעיקר בגלל היכולת להפסיק לעשן בצורה מבוקרת ואחראית, בעזרת מומחים מהתחום וצוות מטפלים שיכולים בקלות לאפשר לך להגיע לרגע בו תחליט לזרוק את קופסת הסיגריות והתחיל בחיים בריאים יותר, מהנים יותר וחסכוניים הרבה יותר.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.