אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך להכין מצגת עסקית - חלק 2

אחרי שפילחת את קהל היעד שיתבונן ויצפה במצגת העסקית ולאחר שדאגת ללמוד היטב את תהליך הגרפיקה והטמעת התוכן הקיים בתוך המצגת, חשוב מאוד לדאוג לדברים נוספים, כי אף אחד לא אמר שלהכין מצגת עסקית לוקח כמה דקות, מצגות שנראות טוב ויודעות לבצע את הפעולות שהוגדרו מראש לקוחות זמן עשייה ועבודה כמו כל דבר בחיים.

הנפשה במצגות עסקיות

אחרי ששמתם דגש על התוכן, תהליך הגרפיקה עוד לא הסתיים, אחד הדברים המשמעותיים ביותר שיש כיום במצגות הינה ההנפשה שמהווה חלק בלתי נפרד מההצגה. הנפשה של מצגות הינו בעצם אפשרות של מעבר בין שקופית לשקופית במצגת בצורה מיוחדת וייחודית או ש..., הנפשה של תזוזה של רכיבי גרפיקה הנמצאים על גביי השקופית, לדוגמא: במידה והחלטת לשים בועת בלון שיחה בשקופית לדמות הנמצא במצגת, ישנה אפשרות להכניס את בועת השיחה בשלב מאוחר יותר על ידי תזמון זמנים מרגע הפעלת השקופית או בלחיצה על העכבר.ההנפשה שיש בתוך מצגת עסקית היא מצוינת לאלו שרוצים למשוך את צומת ליבם של המתבוננים במצגת, אין ספק בכלל שבסופו של דבר הגרפיקה כפי שאמרנו והזכרנו הינה בעלת חשיבות גבוהה במיוחד ולכן הנפשה היא חלק בלתי נפרד מהכנת מצגת עסקית בצורה נכונה.

לבחון את המצגת ולהסיק מסקנות

אחרי שדאגת לכל הפרמטרים השונים שמרכיבים את המצגת, חשוב מאוד לדאוג  בסופה של העבודה, לראות את המצגת כולל כל רכיבי ההנפשה למיניהם, בשביל לבחון את המצגת ולהסיק את המסקנות הסופיות, ייתכן מאוד וסביר להניח שבמהלך העבודה על הכנת מצגת עסקית, תלמד עוד כמה דברים בכוחות עצמך שלא ראית וידעת כאשר התחלת לעבוד על הפרויקט, מה שיכול לשנות לא מעט דברים בסופו של דבר, תהליך הלמידה העצמי והיכולת ללמוד בכוחות עצמך איך להכין מצגת עסקית הם נהדרים ולא תאמינו כמה ידע אפשר לקבל בסופו של יום מתהליכי הלמידה העצמאיים של המצגת.

להכין מצגת עסקית לבד או לפנות לבעל מקצוע

אחרי שהרשמת מכל הדברים שהכרחיים בשביל להכין מצגת עסקית בכוחות עצמך ולאחר שבחנת את האפשרות לבצע את העבודה כאן ועכשיו, חשוב מאוד לבחור מלכתחילה את הדרך הנכונה, או להתחיל ללמוד את העבודה ולבצע אותה על הצד הטוב ביותר תוך כדאי עליות וירידות או לתת לבעל מקצוע שיודע לעשות את העבודה להכין בעבורך מצגת עסקית כמו שאתה באמת רוצה.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.