אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הדרכים ליצירת קמפיין פרסומי מוצלח

בבואנו לבנות קמפיין פרסומי מומלץ להכיר את הדרכים ליצירת קמפיין מוצלח.

במאמר זה אסקור את הדרכים ליצירת קמפיין מוצלח.

מציאת מילות מפתח רלוונטיות

השלב הראשון ביצירת קמפיין הנו אתור מילות מפתח רלוונטיות. בשלב זה נעזר בכלי מילות המפתח. באמצעות כלי זה ניתן לאתר מילות מפתח הקשורות למוצר אותו אנו מפרסמים. כלי מילות המפתח מציע לנו מגוון מילות מפתח, על סמך מילות מפתח שאנו מזינים לו. הכלי מסתמך על היסטורית החיפוש ומציע לנו מילות מפתח נוספות בהתאמה רחבה. ממגוון המילים שיוצעו לנו נבחר את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר למסע פרסום שלנו.

בהמשך הקמפיין מעת לעת מערכת adwords תציע לנו מילות מפתח נוספות ואנו ננסה מילות המפתח שנראות לנו רלוונטיות למוצר או שירות אותו אנו מפרסמים.

ניסוח מודעות אטרקטיביות

לאחר שאתרנו את מילות המפתח, נגדיר מודעות. אלו הן המודעות שיופיעו בשאילתות החיפוש הקשורות למילות המפתח שהגדרנו בסעיף הקודם.

מומלץ לנסח מספר רב של מודעות. המסר במודעות צריך להיות אטרקטיבי, כך שיגרום לגולשים להקליק על המודעה ולהכנס לדף הנחיתה שלנו.

בתחילת הקמפיין נגדיר את המערכת כך שתציג את מגוון המודעות בצורה שווה ולאחר שנצבור סטטיסטיקה נבחר את המודעות שהניבו את שיעור ההקלקות הגבוהה ביותר.

אופציה נוספת הנה לתת למערכת להחליט אלו מודעות להציג ולאחר פרק זמן המערכת תציג יותר את המודעות שמניבות את שיעורי ההקלקה הגבוהים ביותר.

בנית דף נחיתה איכותי

המפתח להצלחת קמפיין פרסום בגוגל, הנו דף נחיתה מוצלח.

מהוא דף נחיתה? - זהו דף קצר ותכליתי שכל תכליתו לגרום לגולש להשאיר פרטים ו/או לבצע רכישה.

הדף צריך לכלול מספר מצומצם של בולטים המכילים בצורה תמציתית מידע אודות המוצר או השירות אותו אנו מפרסמים.

רצוי שהדף לא יאפשר לגולש להשתמש בגלילה. בנוסף הדף צריך להכיל מקום בולט להשארת פרטים ופרטי יצירת קשר. בנוסף מומלץ להוסיף שורה המניע לפעולה כגון "רכוש כעת", "לפרטים והזמנות צלצלו עכשיו!" וכדומה.

טעות נפוצה של מפרסמים היא להפנות את הגולשים לאתר הבית שלהם המכיל אינפורמציה רבה ומקטין את ההסתברות ליצירת ליד.

 

מעקב המרות

על מנת להבטיח ROI גבוה מומלץ לבצע מעקב המרה. מעקב המרה מתאפשר ע"י שתילת קוד בדף המרה(כגון דף תודה).

באמצעות מעקב המרות נוכל לדעת אלו מילות מפתח הניבו לנו את כמות ההמרות(לידים) הגבוה ביותר ונוכל למקד את הקמפיין בהתאם.

כמו כן נוכל לראות אלו מודעות הניבו לנו את יחסי ההמרה הגבוהים ביותר ונפעיל מודעות אלו יותר.

על מנת שהקמפיין שלנו יהיה מוצלח דרוש לעקוב אחרי הסטטיסטיקות שהכלי מציג ולשפר את הקמפיין בהתאם.

 

בדיקת ציוני איכות

ציון איכות הנו מדד למידת ההתאמה בין מילות המפתח לדף הנחיתה והמודעות. מדד זה הנו נע בין הציון 3 לציון 10. אנו צריכים לשאוף שציון האיכות של מילות המפתח יהיה גבוה מ-6 .

שיפור מדד זה מתבצע ע"י שימוש במגוון הטכניקות המתוארות במאמר זה.

 

 

 


אודות מחבר המאמר

M&N SEM מתמחים בפרסום באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.