אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הנתיב לדרך המהירה

הנתיב לדרך המהירה

בחיים יש כל מיני תחומים מסוגים שונים ממגוון צבעי הקשת: רפואה, מתמטיקה, ספורט, שפות, חברה, תקשורת וכו'. והאדם לעתים מתקבע לו בכמה תחומים ומצמצם את ראיית עולמו. אך, אפשר לשנות את קיבעון התפיסה הזה.

אפשר גם אחרת, האדם יכול להתפתח בידע בכל התחומים, כל תחום הוא מדע ועולם נרחב בפני עצמו, אוקיינוס הידע מלא בנושאים. אין נושא שאין עליו מדע שלם. גם בעניינים חברה ותקשורת יש מדע שלם.

וכל הדברים הללו חשובים באותה מידה, כל סוג של ידע הוא חשוב בפני עצמו. וכל מידע של האדם מרחיב לו את הפרספקטיבה ואת האופקים שלו על החיים. וככל שהאדם לומד יותר את הדברים כך הוא מתקרב להבנה נכונה יותר של המציאות מכל הבחינות.

ואין הכוונה רק להבנה בלבד, אלא האדם יודע לחוות את החיים בתור דבר מרתק ולא כידע כללי בלבד. ואדם יכול לרכוש חברים, יכול לרכוש השכלה לפי תחומי התעניינותו ולהיחשף לידע חדש מתחומים שונים שטרם הכיר.

ההתפתחות טובה לא רק באופן אישי אלא באופן נרחב, היא גם תורמת לאדם אחר, כי כאשר יש לאדם מה להעניק אז הדבר עוזר לו בתחושת הסיפוק שיש לו מכך, ואף עוזרת לאחרים לנווט את עצמם טוב יותר.

כאשר האדם רוכש ידע והבנה חדשה על החיים, הוא גודל עם ההבנה הזו וצומח מבחינת חוויית החיים.

הדבר דומה לטלוויזיה שחור לבן ששיפרו אותה - הפכה לצבעונית. שיפרו אותה - הפכה לHD. כך גם בחיים, ככל שהאדם לומד יותר ומבין את החיים, הנגזרת של פעולה זו היא שהוא מבין את עצמו יותר טוב = חי יותר טוב = איכות חיים טובה יותר = לומד לא להישאב לקונפליקטים מיותרים ומופנמות מיותרת וחסרת תועלת. שתי הדברים הנ"ל הן ריאקציה לא טובה כפי שאמר לי אדם עם ידע נרחב, וכן, אפשר להוסיף על דבריו שעם עבודה על הדברים הללו האדם יפסיק להיות חסום בחייו ויביא את הפוטנציאל שלו לידי ביטוי.

ולעתים כאשר האדם מרגיש שהוא מתחיל לדוגמא, בחברה חדשה כפי שאמר לי מכר טוב, הוא יכול להרגיש לא שייך וללכת מהמקום אבל, החכמה היא לנסות ולא להתייאש ולהמשיך לחפש עד שמוצאים, ולא לוותר עד שמצליחים. לחפש מכנה משותף עם אנשים חדשים, להכיר חברה מתאימה, ולא ללכת עם חברה לא מתאימה שהנזק רב על התועלת.

להתקדם בחיים, ולא להישאר תקוע עם חוסר מימוש ולהביא את הדברים לידי ביטוי אם האדם יעשה הכל כדי להגיע לכך, אז מחסומים פסיכולוגיים מדומים יתנפצו והוא יפלס את דרכו בחיים בקלות גדולה יותר, ובהצלחה רבה יותר ויבין בעצם שהכל היה דמיון.

הוא יכול להדביק כל פער, וכל הבנה שלו תהיה מעתה הבנה אחרת שונה ממה שהיה עד כה, עד עכשיו ייתכן מצב שהוא עדיין לא ראה כלום לעומת מה שהוא יכול להגיע במציאות. ואחרי שהאדם הגיע להבנות חדשות ומרחיקות לכת, הוא יכול להגיע לנתיב בדרך המהירה בחיים, נתיב לא מלחיץ, נתיב מהיר ונוח, בנתיב הזה גם רואים את הנופים וגם כל פרט הכי קטן בגדול. ולא מפספסים נופים, וגם מצליחים לחוות את הדברים באופן הכי טוב. וההתקדמות היא במהירות הגדולה ביותר שאפשר.

המאמר מאת מאמן אימון אישי + ייעוץ בחינם - Yeda.EIP.co.il | מרצה הרצאות ייעוץ אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד מרצה הרצאות על שמחה, מאמרים, הסוד, חוויות, אימון אישי ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר הנתיב לדרך המהירה

המאמר מאת מאמן אימון אישי + ייעוץ בחינם - Yeda.EIP.co.il | מאמן אימון אישי מרצה הרצאות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.