אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טורינו הציורית

 

העיר טורינו היא עיר תעשייה ועסקים שממוקמת בצפון מערב איטליה, טורינו היא העיר השלישית באיטליה בהיקף פעילותה הכלכלית, אחרי רומא ומילאנו. העיר משמשת מרכז תעשייה חשוב ומרכז עסקי ותרבותי. בנוסף לכך נושאת העיר בתפקיד בירת מחוז פיימונטה. העיר ממוקמת על הגדה המערבית של נהר הפו סמוך למורדות הרי האלפים האיטלקיים.

 

טורינו היא אחת הערים הגדולות והמרתקות באיטליה. זוהי  עיר תוססת בה חיים למעלה ממיליון איש. טורינו מלאה באטרקציות מדהימות- החל ממבנים מרשימים, דרך מוזיאונים שלא תמצאו בשום מקום אחר באיטליה ועד לפסטיבלים שיהפכו כל חופשה בטורינו לבלתי נשכחת. טורינו שוכנת על גדת נהר הפו, הזורם לאורך כ-652 קילומטרים אל הים האדריאטי.

 

טורינו מהווה מרכז של מוזיאונים וגלריות, בניהם: המוזיאון המצרי הכולל אוסף מרשים ביותר של עתיקות ממצרים. ליד המוזיאון המצרי, נמצאת אחת הגלריות החשובות של איטליה -Galleria Sabauda, שמציגה  אוסף יצירות שמתחיל בימי בית המלוכה של דוכסות סאבוי. בסמוך לגלריה, ארמון קריניאנו - Palazzo Carignano, הבנוי בסגנון הבארוק הקלאסי, אשר היווה את מקום מושבו הראשון של הפרלמנט האיטלקי.

 

ניתן ליהנות בדילים לטורינו מחיי-תרבות, שפע של מסעדות וחנויות אופנה, מחיי-הלילה התוססים, מרחובות ומדרחובים הסגורים לתנועת כלי-רכב, ומאווירה אירופאית קסומה ומהפנטת. בטיסה לטורינו תוכלו לשלב חבילת סקי באיטליה לאחד מאתרי הסקי בדולומיטים המדהימים.

 

 

אטרקציות בטורינו:

 

מולה אנטונליאנה – אחד המבנים המרשימים שתוכלו לראות במהלך נופש בטורינו, אם לא המרשים ביותר. מדובר במבנה ענק שנבנה במקור כבית כנסת והוזמן על ידי הקהילה היהודית בעיר ב-1863.

 

הטיילת לאורך הנהר – העיר ממוקמת על גדת נהר הפו, אחד הנהרות הגדולים באיטליה, ולאורך הגדה נבנתה טיילת מדהימה. תוכלו לטייל מעט על גדת הנהר וליהנות משפע בתי הקפה שהוקמו בטיילת ומדוכנים שונים לאורכה.

 

כיכר סן קרלו – כיכר מדהימה מהמאה ה-17 שנחשבת לכיכר הגדולה והמרשימה ביותר בעיר. כשתסיירו ברחובות העיר הקסומים, תוכלו להגיע לכיכר ולראות את הפסל המרשים שבמרכזה. לצד הכיכר שתי כנסיות יפיפיות שכדאי לסייר גם בהן.

 

מוזיאון המכוניות העתיקות – בטורינו מוזיאון ענק, בין הגדולים בעולם, של מכוניות עתיקות. המוזיאון מתאר את התפתחות כלי הרכב במהלך השנים ומציג עשרות כלי רכב נדירים.

 

מוזיאון הקולנוע – מי שאוהב קולנוע חייב לפנות לעצמו כמה שעות כדי לסייר במוזיאון הזה.  מדובר במוזיאון המתמקד בקולנוע האיטלקי על כל גווניו וסוגיו ובתוכו תוכלו למצוא תצוגות מרשימות. המוזיאון שוכן במבנה מולה אנטונליאנה.

 


אודות מחבר המאמר

בתי מלון, חופשות, נופש וטיסות בארץ ובעולם

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.