אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בחירת מנעול נכון לבית או לרכב

חשוב מאוד להתקין בדלת של הבית שלנו מנעול אחד ולעיתים, תלוי באזור המגורים גם מספר מנעולים. מנעולים של דלתות הבית הם מאוד חשובים כי בבית נמצאים האנשים הכי חשובים לך וחפצים יקרים, כמו כסף, תכשיטים ועוד.

כאשר אנו רוכשים מנעולים לדלתות כדאי מאוד לעשות סקר שוק לפני הקנייה וכן להתייעץ עם מנעולן מוסמך ואף לדבר עם עוד מנעולן בכדי להיות בטוחים כי אתם רוכשים מנעולים טובים במיוחד ואתם משלמים היטב על מוצר מצוין.

מנעולים טובים יכולים להקשות על פורץ בעת ניסיון לפרוץ אלינו הביתה ובמקרים רבים הפורץ יעדיף ללכת אל בית אחר שם אולי יש מנעולים פשוטים וזולים יותר. כאשר מזמינים מנעולן אלינו הביתה יש לבדוק כי יש לו תעודת הסמכה וכן שיש לו תעודת יושר מטעם משטרת ישראל אשר מוכיחה כי אין לו עבר פלילי והוא עוסק מורשה.

בעת רכישת מנעולים ישנם מספר דברים אשר יש לבדוק- לבדוק את האמינות של החברה ממנה אנו קונים מנעולים, איכות וחוזק של המנעול וגם שימוש נוח ולא מסובך מידי. מנעולן מחזיק בתפקיד נוסף אשר הוא פורץ מנעולים. מנעולן יכול לפרוץ כל מיני מנעולים כאשר אבדו מפתחות או במקרה של שבירת מפתחות בתוך המנעול. במקרים כאלו מזמינים מנעולן פורץ אשר ינסה לתקן את המנגנון נעילה ובמקרה הצורך יחליף מנעולים וייתן לכם סט מפתחות וכן הסבר או תבנית לביצוע שכפול מפתחות לשאר אנשי הבית.

מנעולן מקצוע ובעל ניסיון רב יחליף במקרה הצורך את הצילינדר תוך מזעור הנזקים לדלת עצמה  או ישחרר את המנעול עם כמעט ללא נזקים לצילינדר בכדי למנוע החלפה מיותרת ויקרה של צילינדר לדלת.

בישראל ישנם מספר מנעולים בהם רובם של אנשי המקצוע בתחום משתמשים בהם והסוג הנפוץ ביותר הינו מנעול צילינדר. יש להתאים את סוג המנעול לחומר ממנו עשויה הדלת. זאת אומרת, מנעולן בעל ניסיון והבנה רבה במקצוע לא יתקין מנעול רב בריח על דלת מעץ או זכוכית.

מנעול מן הסוג הזה מותאם לדלתות פלדה ובדרך כלל ישנם מספר סוגי מנעולים אשר מתאימים לכל סוג של דלת והבחירה בין מנעול מסוג אחד לבין מנעול מסוג אחר הוא כמה כסף אתם מוכנים להשקיע על מנעול טוב.


אודות מחבר המאמר

אלי גולדמן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.