אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פריצת מנעולים על ידי מנעולן

מה היינו עושים בלי מנעולן? נתקעתם מחוץ לבית בלי מפתח, הרכב שלכם ננעל עם המפתחות בפנים, נשבר לכם המפתח בתוך המנעול? גנבו לכם את המפתחות? נאבד לכם המפתח? המנעול נשבר ויש צורך בהחלפת צילינדר? מנעולן הינו מקצוע אשר תמיד נצטרך אותו.

אנו ממשיכים לפנות אל מנעולן בכדי לשמור על עצמינו מפני פולשים, להגן על הפרטיות שלנו ולשמור על האנשים האהובים שלנו והחפצים החשובים והיקרים שלנו. מנעולן מציע שירות מקצועי בכל שעה של היום, עשרים וארבע שעות ביממה, בכל יום באמצע השבוע, הסוף השבוע ובחגים ומועדים.

בכל בעיה ותקלה תמיד יש מנעולן זמין שיגיע תוך זמן קצר בכדי לפתור כל בעיה שנתקלת בה. מנעולן מוסמך הינו מנעולן אשר למד את התחום במכללה או בבית ספר מקצועי וכן הוציא תעודת יושר מטעם משטרת ישראל אשר אותה יציג בכל פעם שהוא נפגש עם לקוח חדש.

תעודת היושר קיימת משום שאנו צריכים לדעת כי ניתן לסמוך על האדם אשר מתקין לנו מנעולים בבית, ברכב או במשרד.

מנעולן מבין בהמון סוגים של מפתחות וכן בהתקנת מנעולים שונים למטרות שונות ומגוונות, כמו לדוגמא: מנעולים לאופנוע. מנעולים לאופנוע יש בשפע ובמגוון חומרים, כמו לדוגמא: ברזל, פלדה או מגנום.

מנעולים של אופנועים באים בגדלים שונים ובצורות נעילה שונות אשר מתחדשות ומשתפרות כל הזמן. יש להתאים בין שווי האופנוע לבין הרכישה של מנעולים ולהשקיע כסף בהתאם לשווי הרגשי וכמובן הערך הכספי של האופנוע.

לאחר התקנת מנעולים לאופנוע יש להכין מהמפתח מאסטר מספר שכפולים מועט של מפתחות בכדי שאם יאבד מפתח אחד לא יהיה צורך בהחלפת המנגנון כולו ובהוצאת כספים אשר ניתן למנוע אותה מראש על ידי פעולה פשוטה.

גם זוהי השקעה כספית אך זוהי השקעה אשר יכולה למנוע ממך השקעה כספית הרבה יותר גדולה בעתיד. מפתחות אלו מומלץ לשמור אצל מישהו מהמשפחה או חבר מאוד קרוב שניתן לסמוך עליו ושגר בקרבת הבית שלך במקרה שאתה לא מוצא את הסט מפתחות האישי שלך ואת המפתח מאסטר מומלץ לשים במקום סודי ובמקרה שיאבדו לך הסט מפתחות תוכל תמיד לבצע שכפול מפתחות של סט חדש.


אודות מחבר המאמר

אלי גולדמן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.