אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חופשת סקי באירופה

מעוניינים בנופש סקי באירופה? מחפשים אתרי גלישה ? מהם פריטי הלבוש שאתם צריכים? האםתוכלו לקבל שיעורי סקי באתר? לפניכם מדריך לגולש המתחיל שנוסע בפעם הראשונה לחופשת סקי.  

 

מתי מתחילה עונת הסקי?

עונת הסקי מתחילה באירופה בחודש דצמבר עד לסוף מרץ.

 מהו הציוד הנדרש לסקי?

הציוד שצריך לרכוש או לשכור  כולל סרבל סקי או מעיל ומכנסיים מיוחדים לסקי, גרביים חמים , כפפות, מסכה וכובע. הביגוד לסקי עשוי מחומרים אטומים המגנים על הגולש מהרטיבות והקור. הבגדים עשויים מחומר נושם המונע מהגולשים להזיע בזמן הסקי. מומלץ לשכור את הבגדים באתר הסקי עצמו, בו הגולש יכול להיות בטוח כי הם מתאימים לגלישה. בנוסף לביגוד המיוחד יש להצטייד בנעלי סקי, מחליקיים ומקלות סקי, שאפשר לשכור באתר. רצוי למרוח קרם הגנה על אזורים חשופים כולל קרם לשפתיים ומשקפי שמש, כי בשלג יש קרינה חזקה של השמש והיובש. אפשר לקבל כוויות קור או להישרף בפנים.

 

האם ניתן לקבל שיעורי גלישה למתחילים?

בכל האתרים באירופה יש שיעורים פרטיים וקבוצתיים למתחילים ומתקדמים.

 

היכן כדאי לצאת לחופשת סקי?

היעדים הפופולאריים ביותר לחופשת סקי באירופה בין הישראלים הם שוויץ, איטליה, צרפת,  אוסטריה, צ'כיה, רומניה ועוד.

שוויץ - בה  יש את אתרי הסקי היפים באירופה והם ברמה גבוהה ביותר. בשוויץ קיים מגוון של אתרים יקרים ולצידם אתרים עממיים יותר. בסביבת האתרים יש כפרים ציוריים שמשרים על הנופשים רוגע. האתרים ממוקמים בדרום מערבה של המדינה, בהרי האלפים במרכז ובמזרח על הגבול עם איטליה ואוסטריה.

צרפת -  בה יש כמות גדולה של אתרי סקי והיצע גדול של שירותי סקי כולל מענה לצרכים של הגולשים. מי שיש לו תקציב גבוהה ייהנה לצאת לחופשת סקי יוקרתית באתרי היוקרה. מי שתקציבו מוגבל, יכול  לבלות באתרים קטנים וזולים יותר. בצרפת אתרי הסקי הם משוכללים ואיכותיים אזורי הסקי   במדינה זו כוללים את האלפים, הפירנאים ואת שלוש העמקים.

אוסטריה  -במדינה זו יש גם הווי סביב לגלישה בערבים כמו פאבים ומסיבות. ההווי הזה הוא אפרה סקי ובאוסטריה הוא מפותח ביותר. בשעות מוקדמות  הסקי מסתיים והגולשים פוצחים בבילויים וחוגגים  בעיירות הסקי הציוריות. באוסטריה אפשר לגלוש בזלצבורג, אינסבורק , באזור טירול ועוד. הנופים הקסומים והמושלגים מוסיפים לחוויית הגלישה.

איטליה – במדינה זו  קיים היצע של מקומות כמו מסעדות ובתי קפה הומים , נופים מדהימים, אגמים, ארכיטקטורה מרהיבה ועוד. באיטליה ישנם אתרי סקי המתאימים למתחילים ומתקדמים ומיקומם הוא האלפים והדולומיטים.

 

מהם אתרי הגלישה הזולים?

גולשים שתקציבם לא מאפשר להם חופשה באתרים הידועים לצאת לחופשת סקי בארצות מזרח אירופה האתרים בהן קטנים יותר אך מתאימים מאוד עבור הגולש המתחיל שממילא רק מתחיל ללמוד את הנושא.

מחירם של האתרים במדינות אלה זול יותר וכולל הדרכה פרטית או בקבוצה קטנה. במזרח אירופה ניתן לבלות בנופש גלישה ברמה גבוהה, עם מתקנים איכותיים בלב   נופים מרהיבים, מופעי פולקלור ואוכל מעולה. נופש במדינות אלה הוא לא יקר ועם זאת איכותי ומהנה.

 

מה כוללת חבילת סקי באירופה?

חבילות הסקי מוצעות במגוון מחירים לפי המדינה, העונה בה טסים ועוד. החבילות כוללות טיסה לידע וחזרה, העברות, מספר לילות משתנה במלון, רכב שכור, דמי רישום, מס נמל ועוד. .  יש חבילות המעניקות תוספות כמו פעילויות בערבים, הפעלות לילדים, ביטוח מורחב ועוד. 

חופשת סקי באירופה


אודות מחבר המאמר

http://skisrael.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.