אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מצלמות אבטחה נסתרות

מצלמות אבטחה נסתרות

מצלמות אבטחה נסתרות מוכרות לכולנו ומשמשות למטרות רבות, בעיקר עבור מעקב סמוי. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה, מתאפשרת הסלקת מצלמות נסתרות כמעט בכל מקום או חפץ – גלאי עשן, גלאי נפח של אזעקות, עטים, שעונים, תיקים, מראות ועוד. מצלמה נסתרת יעילה במיוחד בשעות היום ולרוב אינה מאפשרת ראיית לילה, כיוון שמצלמות לראיית לילה מבוססות על לדים של אינפרא אדום הנדלקים בחושך, שלמעשה יסגירו את נוכחות המצלמה במקום. מצלמות האבטחה הנסתרות הן מצרך מבוקש ביותר על ידי חוקרים פרטיים, לקוחות פרטיים, בעלי עסקים וחברות אשר מעוניינים לעקוב אחר עובדיהם ועוד. המצלמות הנסתרות מספקות ללקוחות תיעוד והוכחות בכל מקרה של גניבה, פריצה, ונדליזם, בגידה, אלימות, שוד ועוד.

מצלמות אבטחה נסתרות ניתנות להתקנה בכל מקום, הן בשטחים ציבוריים, הן בשטחים פרטיים והן בשטח עסקי בכל סדר גודל. חברת Iseeyou מספקת מגוון מצלמות נסתרות לכל מטרה, במגוון גדלים וסוגים. אם אתם זקוקים להתקנה של מצלמה נסתרת, מומחי החברה יידעו להתאים לכם את המצלמה הטובה ביותר, בהתאם לשימוש עבורו אתם זקוקים לה ויתקינו אותה במקום בלתי מורגש במקצועיות ובמומחיות.

מצלמות אבטחה נסתרות – סוגים

מצלמות אבטחה נסתרות יכולות להגיע בגדלים שונים. ישנן מצלמות נסתרות IP, אשר מתחברות ישירות לרשת האינטרנט, וישנן מצלמות נסתרות המצריכות חיבור ל-DVR ולמערכת הקלטה. המצלמות הזעירות מתאימות לעטים ושעונים לדוגמה, מכילות בתוכן גם מכשיר הקלטה זעיר. קיימים הבדלים בין סוגי המצלמות באיכות התמונה, זמן ההקלטה, אפשרויות הצפייה ועוד. חברת Iseeyou מתמחה בכל סוגי המצלמות הנסתרות ותדע להתאים לכם את המצלמה לה אתם זקוקים, בהתאם לאובייקט הצילום, מיקום המצלמה, התאורה במקום, זמן ההקלטה הנדרש ועוד.

מצלמות אבטחה נסתרות – מגוון שימושיים

כאמור, מצלמות אבטחה נסתרות הפכו לנפוצות מאוד כמעט בכל מקום. לקוחות פרטיים מתקינים מצלמות נסתרות בעיקר מטעמי ביטחון אישי. פעמים רבות בעת השארת מבוגר או תינוק עם מטפלת מתעורר חשד להתעללות, ומצלמה נסתרת מאפשרת לנו למעשה לבדוק את חשדותינו ולשמור על ביטחוננו האישי. מצלמות אבטחה נסתרות משמשות פעמים רבות ללכידת פושעים המבצעים פשעי אלימות, שוד, ונדליזם, שבאמצעות המצלמה מוכחים מעשיהם.

בתי עסקים רבים מכילים מגוון מערכות אבטחה, גלויות ונסתרות. מעסיקים רבים בוחרים להתקין בבתי העסק שלהם את מצלמות האבטחה הנסתרות על מנת לשמור על ביטחונו. כך המעסיק יכול לקבל מידע על כל מה שקורה בעסק מבלי שהעובדים יהיו מודעים לכך שהם מצולמים. באמצעות מצלמות אבטחה נסתרות בבית העסק יכול המעסיק לפקח על גניבות, אבטחת מידע, כניסת אנשים לא מורשים לבית העסק, ונדליזם, מעשי העובדים ואופן עבודתם ועוד.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.