אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מצלמות אבטחה IP

מצלמות אבטחה IP

אחד מסוגי מצלמות האבטחה המועדפים על ידי לקוחות עסקיים ופרטיים רבים הוא מצלמות אבטחה IP. מצלמות IP, בניגוד למצלמות אבטחה רגילות, מחוברות לרשת האינטרנט ואינן מצריכות חיבור ל-DVR. מצלמות אבטחה IP אינן מצריכות אפילו מחשב בקרבת מקום, אלא רק חיבור לרשת האינטרנט. במקרים בהם יש צורך במספר מצלמות IP כל שצריך הוא ראוטר, אשר יאפשר לחבר לרשת מספר מצלמות IP בו זמנית. יתרונן הגדול של מצלמות IP הוא בכך שהן מאפשרות מעקב מרחוק מכל מחשב. גם אם אתם בבית ורוצים לראות מה קורה בעסק שלכם, אתם יכולים להתחבר אל המצלמה דרך המחשב הביתי ולראות מה מצולם בזמן אמת. זו אחת הסיבות בגללה מעסיקים רבים בוחרים דווקא במצלמות אבטחה IP עבור בית העסק שלהם. מצלמות IP הן נוחות במיוחד גם עבור בעלי בתים פרטיים, אשר מעוניינים לבדוק מה קורה בביתם בזמן שהם אינם נמצאים בו. מצלמות אבטחה IP קיימות במגוון סוגים: מצלמות IP לראיית לילה המבוססות על אינפרא אדום, מצלמות כיפה, מצלמות נסתרות, מצלמות IP גוף, מצלמות אבטחה IP ממונעות הניתנות לשליטה מרחוק באמצעות שלט ועוד.

מצלמות IP בהתאמה אישית

אם אתם מעוניינים במצלמות אבטחה IP לכל מטרה שהיא, הצוות המקצועי של Iseeyou יידע בדיוק איזה סוג של מצלמות מתאים עבורכם. חברת Iseeyou מספקת ללקוחותיה מצלמות אבטחה IP מהמתקדמות ביותר שקיימות בשוק, במגוון סוגים, גדלים ואפשרויות. מצלמות IP נחשבות אידיאליות עבור מקום בו אין מחשב להתקנת DVR, אליו מועבר הווידיאו במצלמות אבטחה רגילות, כך שהן מתאימות להתקנה כמעט בכל מקום. אם אתם מעוניינים להתקין בביתכם מצלמה לשם מעקב אחר מטפלות מבלי לעורר חשש, מצלמות IP הן הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. איכות הצילום של מצלמות IP היא גבוהה במיוחד. תוכלו לבחור במצלמות IP בעלות איכויות צילום שונות, בהתאם לשטח בו אתם מעוניינים להתקין את המצלמה, לשימוש אותו אתם מעוניינים לעשות בה ולאיכות הצילום הדרושה לכם.

מצלמות אבטחה IP – גם חיסכון כלכלי

טווח המחירים של מצלמות IP הוא רחב ויכול לנוע ממאות ועד אלפי שקלים, בהתאם לסוג המצלמה והאפשרויות שהיא מציעה. יחד עם זאת, התקנת מצלמות אבטחה IP חוסכת את הצורך להשקיע ב-DVR ומשתלמת בעיקר כשאנו רוצים להתקין מספר קטן של מצלמות ולחסוך בעלות ה-DVR. בנוסף, מצלמות האבטחה IP ניתנות להתקנה במרחק של עד 300 מטרים, ללא צורך באביזרים נוספים כמו מגבר או כבלים. גם עלותו של כבל רשת זולה משמעותית מכבל קואקסיאלי, אשר נדרש במצלמות אבטחה רגילות.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.